CONCURSO DE ROBÓTICA E VISITA A MUNCYT

O día 18 de Novembro o alumnado de Ciencias de 4º ESO foi á Coruña para participar no Concurso Galego de Robótica, cada grupo formado por 5 alumnos/as tivo que resolver unha serie de desafíos de dificultade progresiva que implicaba unha programación sinxela dun robot e unha adaptación a nivel construtivo. Todos os grupos empregaron un robot Lego EV3.

Logo visitaron o Museo de Ciencia e Tecnoloxía (Muncyt), donde puideron ver nas distintas salas desde o rincón das chapuzas, cachivaches, ata grandes pezas como a primeira lanterna eléctrica da Torre de Hércules, unha parte dun acelerador de partículas construído pola Xunta de Enerxía Nuclear en Madrid, a primeira enciclopedia Mecánica deseñada pola mestra Ángeles Ruíz Robles que facilitou a aprendizaxe dunha maneira interactiva e razoada, pero o que máis lles chamou a atención foi a sala iberia, onde está a cabina do Boing 747 “Lope de Vega” conocido como Jumbo, na súa adega viaxou dende Nueva York a Madrid o Guernica de Picasso en 1981.

IMG_20211126_213753.jpg1.85 MB