XOGADE

ACTIVIDADES REMATE DE CURSO

Aquí está un pequeno vídeo da festa de celebración de fin de curso.

COMPETICIÓN DE PANO

Que ben o pasamos todos e todas nesta competición.

OBRADIRO DE PETANCA

O equipo de Petanca "Val do Dubra" impartiu o venres 11 de xuño un obradoiro moi entretido e enriquecedor. Pasamos un rato ben agradable. Grazas a todos eles.

SENDEIRISMO

Todo o alumnado do centro realizou a "Ruta das carballeiras" adaptada as diferentes idades e en diferentes momentos do curso.

OBRADOIRO DE ESCALADA

O alumnado de terceiro, cuarto, quinto e sexto de primaria practicando novos deportes.

OBRADOIRO DE TIRO CON ARCO

Oalumnadode terceiro, cuarto, quinto e sexto de primaria practicando novos deportes.

CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS - CARBALLO 6 DE MARZO DE 2020

Aquí tendes un pequeno video da participación no Provincial de Campo a través do equipo BENXAMÍN MASCULINO.

CARREIRA SOLIDARIA

Este curso tocounos colaborar con UNICEF. Premede no enlace para ver as imaxes da carreira celebrada o venres 15 de decembro. Todas as nenas e nenos de Infantil, Primaria e Secundaria participaron por unha boa causa.

XOGADE CURSO 2018/19

A práctica deportiva, ademais de achegar beneficios na actividade, ten outros beneficios en quen o practica coma o proceso de socialización, axudando a construir unha autoestima máis sólida, nos procesos mentais, no rendimento escolar e na mellora da calidade de vida.

Un curso máis estamos listas e listos para participar co noso cole en todas aquelas actividades que nos propoñan.

As nenas e nenos do C.P.I de Bembibre.