Documentación accesible para a comunidade educativa

A seguinte documentación pode ser consultada en administración ou secretaría pola comunidade educativa:

• Proxecto Educativo de Centro (PEC)
  • Programación Xeral Anual (PXA) que inclúe entre outros:documento de organización do centro (DOC), plan anual de actividades para a potenciación do uso do galego, programa anual de actividades complementarias e extraescolares.
  • Normas de organización e funcionamento (NOF)
  • Plan de convivencia
  • Plan de autoprotección
  • Proxecto lingüístico
  • Plan de atención á diversidade
  • Plan de acción titorial
  • Plan de integración das TIC

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-22

Publícase no arquivo adxunto a relación de libros de texto para o curso 2021-22 para as etapas de primaria e secundaria.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021-2022

No DOG do 20/05/21 publicouse a ORDE  do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e materia escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o vindeiro curso. Poden consultar a ORDE na seguinte ligazón:

As solicitudes poderán presentarse por vía electrónica empregando a aplicación "fondolibros" (https://www.edu.xunta.es/fondolibros/), a través da sede electrónica da Xunta de Galica (https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B) ou presencialmente no centro docente.

Prazo de presentación das solicitudes: do 21 de maio ao 22 de xuño.

LISTA DEFINITIVA DE ADMITIDOS CURSO 2021-22

Publicadas as listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido neste centro para o vindeiro curso académico 2021-2022.

De forma non presencial poderán consultarse só a través da aplicación  "admisionalumnado"  empregando a chave 365 ou un certificado dixital. De forma presencial poderán consultarse no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

IMPRESOS DE RECLAMACIÓN

LISTA PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Publicadas as listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido neste centro para o vindeiro curso académico 2021-2022.

INICIO DO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

Para o alumnado que non está matriculado neste centro nin no centro adscrito, o proceso de admisión abranguerá do día 1 ao 22 de marzo. O impreso para solicitala pode recollerse na oficina de administración do CPI de Bembibre. Teñen toda a información e manuais de axuda para as familias na seguinte ligazón:

PRAZAS VACANTES:

6

28

15

Nestes datos están recollidas as reservas de 3 prazas para alumnado NEE en 1º Primaria e 1º ESO.

LEXISLACIÓN APLICABLE:

• Decreto 254/2012, do 13 de decembro
  • Orde do 12 de marzo de 2013
  • Orde  do 25 de xaneiro de 2017
  • Orde do 18 de decembro de 2020

CURSO 2020/2021: PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS

A partir do xoves 11 de febreiro de 2021 está publicada no taboleiro de anuncios do centro a listaxe de alumnado admitido procedente do centro adscrito CEIP Plurilíngüe Xacinto Amigo Lera.

ADMISIÓN DE ESO E BACHARELATO EN CENTROS ADSCRITOS PARA O CURSO 2021/2022

O prazo para presentar as solicitudes de reserva de praza en centros adscritos comprende desde o 11 de xaneiro de 2021 ata o 8 de febreiro de 2021, ambos os dous incluídos.

O impreso é o ED550A, que se presentará no centro de orixe. Tamén se pode empregar a aplicación "admisión alumnado".

Máis información do proceso no seguinte enlace.

Anexo ED550A (galego)

Anexo ED550A (castelán)

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDOLIBROS SECUNDARIA

Xa se pode consultar no centro a listaxe definitiva de Fondolibros para o curso 2020/21.

LISTAXE DIFINITIVA DE FONDOLIBROS PRIMARIA

Xa poden consultar no centro a listaxe definitiva de Fondolibros para o curso 2020-21. Recorden que os libros de texto de 3º e 5º de primaria os merca o centro, non se conceden vales.

Listas definitivas fondolibros Primaria

Lista definitiva de reparto de admitidos e libros que recibe cada alumno/a. Recordar tamén que os vales para material xa se poden recoller en administración