Concurso Eduemprende Idea 2020

Concurso Eduemprende Idea 2020Concurso Eduemprende Idea 2020

Publicada a Resolución do 20 de maio de 2020 pola que se dá publicidade ao Acordo do Consello de Dirección que aproba as bases reguladoras do concurso Eduemprende Idea 2020, dirixido ao alumnado das ensinanzas de formación profesional, deportivas ou de artes plásticas e deseño da Comunidade Autónoma de Galicia sostidas con fondos públicos, e se procede á súa convocatoria en réxime de concorrencia competitiva (código de procedemento IG650A)

Comprende dúas modalidades:
  • Modalidade A: ciclos de grao superior
  • Modalidade B: ciclos de grao medio

A participación terá que ser en grupo, formado por un mínimo de 2 alumnos/as e un máximo de 4.

prazo de presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galicia.

Comunicación e presentación de proxectos empresariais

Comunicar e presentar un proxecto empresarial imaxinábamos que non era unha tarefa doada...

III Xornada Emprende 2020

Vimos de celebrar no noso centro a III Xornada Emprende, coa que pretendemos achegar ao noso alumnado de FP, experiencias emprendedoras relacionadas coa súa familia profesional: hostalaría e turismo, química, sanidade, industrias alimentarias e téxtil, confección e pel.
Agradecidos enormemente por atopar neste camiño a grandes referentes para o noso alumnado,

III Xornada Emprende 2020

Xa está aquí a III Xornada Emprende que se desenvolverá o próximo xoves día 30 de xaneiro no noso centro.

Alumnado do IES Audiovisual de Bouzas visita o noso viveiro de empresas

O pasado venres 22 de novembro recibimos a visita de alumnas e alumnos do IES Audiovisual de Bouzas para coñecer o viveiro de empresas do CIFP Manuel Antonio

• Leer máis