CIFP MANUEL ANTONIO

TRÍPTICO INFORMATIVO  PLANO DO CENTRO

HORARIO DE SECRETARÍA: LÚNS A VENRES DE 09:00 A 14:00 H

Procesos En-liña

Produtos e prezos da aula taller de cafetería

Carta aula taller de cafetería

Consulta no arquivo adxunto os produtos e prezos das actividades practicas que realiza o alumnado do departamento de Hostalaría e turismo na aula taller de cafetería.

Concurso de Monólogos

A Biblioteca do noso centro convoca un Concurso de Monólogos onde poden participar todos os centros de ensino medio de Vigo.

Adxuntamos convocatoria, animátevos!!

Periodo de reclamación das cualificacións finais de módulos

Informamos que o periodo de reclamación das cualificacións finais para o alumnado que tivo a avaliación final no pasado mes de decembro. Pode presentar reclamación no periodo de dous días que serán o 11 e 12 de xaneiro de 2021, ou ben dende o momento que o/a titor/a, comunique ás cualificacións.

• PRESENCIALMENTE: Na secretaría do centro, a través do modelo que se facilitará
  • TELEMATICAMENTE: A través desta mesma web no apartado "Procesos en liña", na seguinte ligazón