CIFP MANUEL ANTONIO

CP: 36214 Vigo- Pontevedra

Tel.: 886120750    Fax: 886120776

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA MATRICULARSE_2018/19

AS LISTAXES DEFINITIVAS DA PRIMEIRA ADXUDICACIÓN PUBLICARANSE O DÍA 17 DE XULLO. PODERÁN CONSULTARSE NESTA LIGAZÓN
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR NO MOMENTO DE MATRICULARSE:

Formulario de matrícula (xerado pola plataforma de admisión de ciclos)

Fotocopia da tarxeta sanitaria (NUSS)

Xustificante de pago do Seguro Escolar:1,12 € (exentos de pago, maiores de 28 anos). Conta de Abono: ES65 2080 5092 0330 4000 7200  No concepto debe constar o nome e apelidos do alumno.

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

Máis información sobre o proceso de admisión

Oferta educativa

Oferta educativa e quenda. CIFP Manuel Antonio

Criterios de configuración dos dobres grupos- CM de Cociña e CM de Panadaría

HORARIO DE SECRETARÍA DE LÚNS A VENRES DE 09:00 A 14:00 Horas

HORARIOS RÉXIME ADULTOS_MODULAR E DISTANCIA 2018/19

Publicanse os horarios dos ciclos de Réxime de adultos presencial (modular) e distancia para o curso 2018/19, por familias profesionais. Ter en conta á hora de presentar a matrícula, para evitar solapamentos de módulos.

Listaxe de admitidos e excluidos - FP DUAL

Publicase a listaxe de admitidos e excluidos do proxecto de FP DUAL: CS Fabricación de Produtos Farmaceuticos, Biotecnolóxicos e Afíns. O prazo de reclamacións e entrega de documentación pendente, son os días 5 e 6 de xullo.