CIFP MANUEL ANTONIO

Avda de Madrid s/n

CP: 36214 Vigo- Pontevedra

Tel.: 886120750    Fax: 886120776

Proxectos de innovación tecnolóxica ou científica do noso centro que veñen de ser premiados

Proxecto: Novos formatos de comercialización do Mexillón de Galicia

Entidades colaboradoras:

Restaurante Culler de Pau

AMEGROVE, Sociedade Cooperativa Galega

ANFACO-CECOPESCA

DOP Mexillón de Galicia

Proxecto: Estudo de seguridade alimentaria mediante a determinación de PCB en peixe e penso para acuicultura

Entidade colaboradora:

Instituto de investigacións mariñas, CSIC

Parabéns aos compañeiros do Departamento de Hostalaría que participaron nestes proxectos!

Visita do Conselleiro de Sanidade ao noso centro

Onte recibimos a visita do Conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuíña, acompañado  doutras autoridades como o delegado territorial da Xunta de Galicia en Vigo, Ignacio López-Chaves, a delegada da Consellería de Sanidade en Pontevedra, Ángeles Feijoo e o inspector de Educación, Antonio Estévez, que percorreron as instalacións do Departamento de Sanidade do centro para interesarse polo traballo que nelas se desenvolve, así como outras instalacións como a Biblioteca e o seu Museo, onde recibiron información da labor de recompilación, catalogación, documentación e exposi

Álbum: Curso 2017-2018 -> Visita do Conselleiro de Sanidade (21-05-18)

Convocatoria de axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo.

Poderá concorrer a esta convocatoria o alumnado matriculado en centros públicos desta comunidade autónoma e, no caso dos centros privados, o alumnado matriculado en ensinanzas concertadas coa Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria que estea cursando o derradeiro curso dun ciclo formativo de grao profesional básico, grao medio o grao superior de formación profesional inicial, artes plásticas e deseño, ensinanzas deportivas e programas formativos.

Presentación de solicitudes:

1. O primeiro prazo será de 31 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia (DOG 14  de maio)

2. O segundo prazo será o comprendido entre o 14 de outubro e o 14 de novembro de 2018.

Máis información

CALENDARIO DE PROBAS E PROGRAMACIÓNS - PROBAS LIBRES 2018

Pincha aquí para acceder ás programacións de Probas libres.

Publícase o calendario de realización das probas teoricas e prácticas, das probas libres.

Publícase tamen os materiais necesarios, para a realización das probas.

As programacións didácticas dos módulos de Probas Libres, están tamen a disposición dos/as candidatos/as, nos ordenadores do 1º Andar da Biblioteca do centro.