CIFP Manuel Antonio

Benvid@s ao CIFP Manuel Antonio

Código centro: 36013448

Avda. de Madrid s/n, 36214 - VIGO (Pontevedra)

cifp.manuel.antonio@edu.xunta.es

Tel.: 886120750  Fax: 886120776

TRÍPTICO INFORMATIVO       VÍDEO DE PRESENTACIÓN

Apertura do proceso de inscrición para bolsas ERASMUS+ de persoal dos CS do CIFP Manuel Antonio. Convocatoria de charlas informativas.

Dende o mércores 14 de novembro e ata o luns 10 de decembro estará aberto o prazo de inscrición para o persoal do CIFP Manuel Antonio que desexe obter unha bolsa de mobilidade Erasmus + de Ciclo Superior, tanto para formaci

Próxima convocatoria 2019 para Acreditación de Competencias Profesionais no CIFP Manuel Antonio

Próximamente sairá publicada a orde da convocatoria de Acreditación de Competencias para 2019.

PROBAS LINGÜÍSTICAS ERASMUS+. Publicación dos horarios das probas lingüísticas voluntarias do proceso de selección Erasmus+ 2018/2019 de Ciclo Superior

Achéganse os documentos cos horarios das 3 probas lingüísticas de francés e inglés (comprensión escrita, comprensión oral e expresión escrita) para que o alumnado inscrito poida comprobar o lugar, día e hora de realización das mesmas. Os estudantes deberán acudir ás probas provistos do seu DNI.

ERASMUS+ 2018/2019. Publicación dos listados de alumnado de Ciclo Superior inscrito no proceso de selección Erasmus 2018/2019

Achégase o documento cos listados de estudantes de Ciclo Superior inscritos no proceso de selección Erasmus+ 2018/2019 especificando se o alumno/a solicita a realización de probas de idiomas. Ao longo desta semana publicaranse os horarios dos exames de idiomas tanto na web do centro como no taboleiro de Programas Internacionais.