CIFP MANUEL ANTONIO

TRÍPTICO INFORMATIVO

Gañadores e finalistas do concurso do Samaín

O CIFP Manuel Antonio recibe a mención como Centro Plurilingüe_Pluri FP

Hoxe en Santiago de Compostela, na entrega de mencións aos centros da Estratexia Galega de Línguas Estranxeiras: EDUlingüe 2020.

APERTURA DO PROCESO DE INSCRICIÓN PARA BOLSAS ERASMUS + DE PERSOAL DO CIFP MANUEL ANTONIO E CONVOCATORIA DE CHARLAS INFORMATIVAS

Dende mañá mércores 15 de novembro e ata o luns 11 de decembro estará aberto o prazo de inscrición para o persoal do CIFP Manuel Antonio que desexe obter unha bolsa de mobilidade Erasmus +, tanto para formación como para docencia nun país da Unión Europea.

Achéganse na presente noticia as Bases do proceso de selección, a “Guía rápida Erasmus Profesorado” (unha especie de resumo do funcionamento e características das bolsas Erasmus) e os anexos 3 e 4 das Bases en formato Word, para que así o profesorado poda editar os mesmos de cara á súa candidatura.

Para aqueles docentes interesados, o coordinador de Programas Internacionais dará dúas charlas informativas na sala de xuntas o mércores 15 de novembro nos recreos de mañá e tarde.

Xornadas de Encontros entre Formados e Profesionais e FP Hostalaría e Turismo

Hoxe, día 8 de Novembro o CIFP Manuel Antonio organiza as Xornadas de Encontros entre “Formados e Profesionais da especialidade de Hostalaría e Turismo”, que  se veñen celebrando ao longo do ano en diferentes centros con esta especialidade.

A Xornada celebrarase dende as 10:00 ata as 16:00 horas e está previsto que ao acto acudan o Conselleiro de Educación e a Subdirectora Xeral de FP, entre outros representantes da Consellería de Educación.

Os distintos perfís e saídas profesionais no ámbito da hostalería e o turismo serán o principal tema a tratar; liña de traballo que os centros de formación profesional de Hostalaría e Turismo, desenrolan no eido  da inserción laboral no ámbito nacional e internacional.

Contarase cunha mesa redonda formada por ex-alumnos dos Ciclos Formativos Superiores de Dirección de Cociña, Dirección de Servizos e  de “Axencias de viaxes e xestión de eventos” que compartirán as súas experiencias laborais e traxectorias profesionais dende que remataron os seus estudos. Os ex alumnos participantes son: Sofía Emidio participante en Spain Skill 2017, Alenxandre Lomba traballou en distintas Axencias de viaxes, Carolina Álvarez Teixeira que durante dous anos traballou no restaurante Diverxo e actualmente voltou a estudar no noso centro o Ciclo superior de Dirección de cociña e Pelayo Cisneros  desempeñando o posto de xefe de partida no restaurante Albora, Kabuki e Zela.

Ademais o acto estará presentado por alumnado do ciclo de Axencias de viaxes e xestión de eventos en varios idiomas e haberá unha visita guiada polas instalacións facendo uso dun dos recursos máis importantes que dominan os estudantes do ciclo de Guías, información e asistencia turísticas que son as audioguías. O percorrido inclúe as aulas taller específicas onde se realizan a diario as clases prácticas, aula de recepción e habitacións do alumnado de aloxamento, aula de cata, aula de pastelería, de cafetería, aula de restaurante e de cociña. Haberá ao longo desta visita unha serie de demostracións das habilidades que posúe o alumnado como un showcooking de barra xaponesa a cargo de Adrián Figueroa e unha demostración de barista a cargo de Luis Blanco da cafeteria The coffee Land en Vigo

A Xornada rematará  cun menú degustación elaborado e servido polo alumnado  do centro no Restaurante do CIFP Manuel Blanco Hermida.