MENÚ

Formación   Blogue Fotos  Ligazóns e Recursos  Proposta de Actividades   Redes Sociais Novas

Para acceder ás diferentes seccións só tes que premer nas icona correspondente

Para acceder ás diferentes seccións só tes que premer nas icona correspondente

MENÚ

Cursos de idiomas para o profesorado nas Escolas Oficiais de Idiomas en colaboración cos CFR e o CAFI

O prazo de preinscrición para os cursos do 2º cuadrimestre rematará o 20 de xaneiro, e os cursos comezarán a partir do 4 de febreiro.

Para consultar a listaxe de cursos do 2º cuadrimestre (60 horas) e preinscribirse, acceda a http://www.edu.xunta.es/fprofe e filtre a búsqueda pola área "linguas estranxeiras" ou "lingua e literatura galega", nas actividades publicadas despois do 15 de outubro.

Estes cursos van dirixidos ao profesorado de todos os niveis educativos e serán  impartidos nas Escolas Oficiais de Idiomas en colaboración cos Centros de Formación e Recursos (CFR) e o Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI).

PROBA DE CLASIFICACIÓN, CURSOS CALC 2012- 2013

O profesorado que teña coñecementos previos de inglés ou francés e non conte cun certificado acreditativo, poderá inscribirse para realizar unha proba de clasificación aos efectos de preinscrición no curso CALC do nivel que corresponda. Os interesados en realizar a proba de nivel do CFR de Lugo deberán inscribirse na actividade L1202003.

A proba terá lugar o 7 de setembro de 2012 no CFR de Lugo (rúa Doutor Yáñez Rebolo, 31), ás 13:00h.Máis información.

Cursos de Actualización Lingüística e Comunicativa ( CALC ) 2012 - 2013

Xa está aberto o prazo de inscrición para os cursos CALC 2012 - 2013. As solicitudes deben facerse desde o  programa fprofe