LIBROS DE TEXTO CURSO 21-22

CORRIXIDOS ERROS NOS ISBN DOS LIBROS DE ONDAS DE 1º E DO LOBO LUPAS DE 2º.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 21-22 CORRIXIDOS ISBN.

En 5º e 6º estamos no proxecto E-DIXGAL - libros electrónicos e todo alumnado destes curso terá a licenza da Consellería. Poñemos o activity book pero non é necesario mercalo. Cando comecen as clases en setembro xa  diran as profesoras si é necesario.

Libros de 4º. Este curso tocaba cambialos, pero a próxima implantación da LOMLOE fixo que desde a Consellería foran prorrogados. Temos suficientes exemplares no fondo de libros do centro polo que non é necesario mercar ningún libro excepto o activity book de inglés.

Libros de 3º, neste caso non temos suficientes libros para todos, en todo caso hai que esperar ao listado definitivo de libros para saber os que lle tocan a cada alumno, non mercar en ningún caso o libro de relixión e o class book de inglés. O activity book si que haberá que mercalo.

O listado de 1º e 2º si que está complleto. Pasamos un listado dosl libros ás librerías da localidade.

A data limite de publicación  das listaxes provisionais será o 9 de xullo e das definitivas o día 20. Si podemos adiantar prazos o comunicaremos nesta paxina web.