Fousas ao Monte

Nova visita a Máis ca leña

E por fin, despois de cancelacións por chuvia, viñeron facer a visita a Máis ca leña as escolas de Cruceiro e Capela. Sempre é un gusto recibir aos nosos compañeiros e compañeiras do CRA, que veñen con tantas ganas. Grazas!

Coas profes do CEIP de Carballedo

Hoxe un grupo de profes do CEIP Plurilingüe de Carballedo, en Cercedo-Cotobade, visitaron o noso cole. Un dos proxectos que quixeron coñecer foi Máis ca leña, e Quinto guiounas na súa visita. Hoxe si fomos todos/as e cada quen presentou unha estación do percorrido.

1ª visita Máis ca leña

Hoxe realizamos a nosa primeira visita como guías de Máis ca leña. Visitounos un grupo de persoas da Fundación Mª José Jove, da Fundación Ría e da Universidade de Santiago de Compostela, que querían coñecer o proxecto Máis ca leña. Acompañounos tamén Emilio Saborido. Recibímolos no cole, na aula do proxecto, e como non tiñan tempo para facer o itinerario completo, seleccionamos algunhas estacións para visitar xuntos. Foi unha boa experiencia, gustounos comezar coas visitas.

Plantación de árbores autóctonas

Hoxe estivemos plantando diante da caseta das cabuxas. Fomos todo o colexio a andar  e, unha vez arriba, organizámonos en dous grupos para plantar e visitar ás cabras. Plantamos castiñeiros, cerdeiras, carballos e un freixo. Colaboramos con Fousas ao Monte e a Comunidade de Montes o Fieitoso de Taragoña. Emilio Saborido explicounos porque é necesario repoboar o monte con árbores autóctonas, que árbores escolleran e porque as plantabamos nesa zona de Taragoña.

Coa TVG

O martes estiveron en Campo Maneiro unha reporteira e un cámara da TVG, facendo unha reportaxe sobre os burros de Fousas ao Monte. Falaron con Emilio Saborido e quixeron que estiveramos tamén alumnado de 5º e 6º, como parte implicada no proxecto Máis ca leña. Levamos o pan que había no colexio e alí estivemos parolando coa reporteira e acariñando a Michel e Salvador. Foi divertido!

Máis ca leña

Outro dos proxectos nos que participamos este curso é Máis ca leña. É un proxecto no que o cole colabora coa Comunidade de Montes O Fieitoso de Taragoña e co colectivo veciñal Fousas ao Monte. Búscase dar a coñecer outros usos do noso monte, máis alá de plantar árbores de crecemento rápido e cortar leña.  En 5º e 6º traballamos sobre eses usos sostibles do monte e preparámonos para presentalos en visitas guiadas a área didáctica que temos en Campo Maneiro.