Proceso de Adminisión

PROCESO DE ADMISIÓN

1 ao 20 de Marzo

Información ás familias

Lembrade que a solicitude podedes entregala no cole ou por vía telemática.

Solicitude.

Instrución para a reserva de praza en centro de adscrición

INSTRUCIÓNS PARA RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA EN CENTROS DE ADDSCRICIÓN

CURSO 2O24-2025

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual ou a través da aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado no menú:

Solicitudes>Reserva>Crear

Xornada previa Campionato de Bádminton escolar

O 5 de marzo en Serra de Outes, participamos desde a área de Educación Física e dentro do programa Xogade, nunha xornada escolar de bádminton que é previa á fase intercomarcal que se celebrará o próximo 30 de abril.

Foi unha xornada onde desfrutamos moito xogando a este deporte e relacionándonos con outras escolas.

Nesta ocasión o alumnado que participou foi o de 4º e 6º. Tivemos moi bos resultados e verémonos na seguinte fase.

Parabéns!!!!

Cros intercomarcal

O martes 27 de febreiro o noso centro participou na intercomarcal de cros, cos seguintes alumnos: Carlota Tembra, Breixo Couso e Xairo López. A xornada foi moi especial, cargada de nervios e coa participación duns 800 escolares no Estadio Municipal Julio Mato “Matito”- San Lázaro- Noia.

Conseguimos clasificarnos con Breixo para o Campionato provincial  que se celebrará o próximo 15 de marzo en Porto do Son.

Fixeron un gran traballo na carreira. Parabéns!!!!

Primeiras medallas do programa Xogade

Na proba de cros celebrada no campo da Alta, a Pobra, o noso centro gañou as súas tres primeiras medallas. Parabéns a todo o noso alumnado pola súa participación e esforzo e, uns parabéns especiais a Carlota, Breixo e Xairo polas súas medallas. Queremos máis!

Magosto e Samaín no cole

Magosto e Samaín no Brea Segade

PREME NA FOTO

Lida Cao no Brea Segade

Mural de Lidia Cao no noso patio. Como mola iniciar o curso así. Grazas a Lidia, ao colectivo Vila do Mar e ao Concello de Rianxo.

Información inicio do curso

Información Inicio do curso escolar.

2023/2024

- Informamos que o venres día 8 de setembro haberá reunión de titorías coas súas familias, nos seguintes horarios. De 10 a 11 cursos de 3º e 4º. De 11 a 12 cursos de 1º e 2º. De 12 a 13 cursos de 5º e 6º.

Obras no Brea Segade

Durante o mes de agosto levaranse a cabo obras no Brea Segade. Xa se cambiaron as ventás dos baños e nas próximas semanas vaise reformar a cuberta do Madison. Estamos desexando ver o resultado. Seguiremos informando.