Visita ao Porto da Coruña

Leyenda Armonía

Encantounos o concerto "Leyenda Armonía" da Orquestra Sinfónica de Galicia.

Proceso de admisión 2024/2025

Obradoiro "Toca Toca"

Sempre manifestamos o noso medo aos insectos, pero tras este obradoiro podemos afirmar que fomos capaces de vencer os nosos medos! Mirade, mirade...

8 de marzo - Día Internacional da Muller

Incrible experiencia lúdica e de investigación grazas a este Escape RooM no que descubrimos mais información sobre as principais aportacións á nosa Comunidade de mulleres tan icónicas e representativas como: Rosalía de Castro, Maruxa Mallo, Concepción Arenal, María Pita e Isabel Zendal.

Grazas a ANPA Berbiriana por facelo posible.

Para o alumnado de educación infantil, dende a Biblioteca Municipal de Monte Alto prepararon este fermoso contacontos.

ENTREVISTA A MARÍA CANOSA

O alumnado de 4º de educación primaria trae un novo podcast á radio de Zalaeta. Nesta ocasión, unha entrevista á escritora María Canosa, na que nos fala da súa profesión e do libro: "Rubicundo".

8 M

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO 2024-2025

O prazo de admisión de alumnado da comezo hoxe, 1 de mazo e remará o día 20, ambos inclusive.

Poden consultar toda a información nesta presentación:

Programa PIALE - Viaxamos con Ana a Canadá

Seguro que vos gustará escoitar o novo podcast do blog: "A radio de Zalaeta".

O alumnado de 4º EP realizou unha entrevista a mestra de inglés do centro, Ana Rodríguez, na que nos achega a súa experiencia na viaxe a Canadá que realizou enmarcada dentro do Programa PIALE.

Se queredes saber mais sobre este programa, Ana preparou está presentación na que nos conta todos os detalles.