25 N - A NOSA APORTACIÓN AO DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

"TODOS SOMOS FOLLAS DO MESMO SOUTO, PEIXES DO MESMO MAR"

Eleccións Consello Escolar

O luns, día 22 de novembro, en horario de 17.00 a 20.00 horas, celébrase neste centro a votación para a elección de representantes de nais/pais/ titores legais do Consello Escolar do colexio.

Teñen dereito a votar todas as persoas que figuren no censo, aprobado pola Xunta Electoral e publicado no taboleiro interior do centro.

O voto será directo, secreto e non delegable. As papeletas facilitaranse no centro.

Cada elector deberá marcar cunha cruz un máximo de 2 nomes das persoas candidatas (a relación destas está publicada no taboleiro interior do centro) debendo acreditar a súa personalidade, no momento de votar, mediante a exhibición do DNI ou similar.

A dirección deste colexio anima a todas/os a que participen na votación, como unha forma mais de colaboración na organización do centro, a fin de conseguir a máxima representatividade posible de nais, pais, titores legais no Consello Escolar.

DISTRIBUICIÓN DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Segundo o regulado na ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta Consellería, asi coma,  en centros privados concertados no curso 2010/22, (código de procedemento ED330E).

Os criterios de procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de educación primaria son os seguintes:

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

• O prazo para a presentación das mesmas é de 10 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación da ORDE no DOG. Polo que será do luns 15 de novembro ata o venres 26 de novembro; ambos inclusive.
  • As solicitudes soamente se poden presentar de maneira presencial no centro. Para elo teredes que solicitar cita previa a través de:

- Número de teléfono do centro: 981-21-17-47

-Correo electrónico do centro: ceip.zalaeta@edu.xunta.gal

DOCUMENTACIÓN:

As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I que poderán descargar en arquivos adxuntos) a seguinte documentación:

• Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar). Poden descargala en arquivos adxuntos.
  • Copia do Libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno/a e os demais membros da unidade familiar.
  • Outra documentación acreditativa en caso de separación ou divorcio, sentenza xudicial e ou/convenio regular onde conste a atribución da custodia do/a menor.
  • Certificado de grao de discapacidade do/a alumno/a, ou de calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.
  • Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.

Mais información:

SEDE ELECTRÓNICA

UN SAMAÍN DE MEDO!

Queredes ver como foi o Samaín no noso colexio? Mirade!

Moitas grazas familias pola vosa activa e constante participación en todas as actividades que propoñemos!

Talleres "Xogando en igualdade"

A ANPA do noso centro presentou o pasado curso un proxecto para participar na solicitude de axudas económicas ás ANPAS destinadas á "promoción da igualdade entre homes e mulleres, e a prevención e loita contra a violencia cara as mulleres"

Esa axuda foi concedida e o proxecto iniciou a súa marcha a pasada semana a través duns talleres titulados "xogando en igualdade", nos que a empresa Rexenerando busca entre outros, traballar os seguintes obxectivos: sensibilizar na importancia de traballar pola igualdade, visibilizar roles e estereotipos de xénero que poden estar presentes, e buscar as formas nas que consigamos un patio máis dinámico e inclusivo.

Os talleres realízanse en todas as aulas de educación primaria e teñen unha duración de dous sesións en cada unha das clases.

Poderedes encontrar mais información na páxina na ANPA, onde nos explican a relación destes talleres co proxecto e actividades de "Dinamización do patio de Zalaeta" que comezamos xuntos o pasado curso escolar.

Premen na imáxe:

Programación Xeral Anual

Prezadas familias,

Premen na imáxe para poder acceder á Programación Xeral Anual, aprobada en sesión de Consello Escolar o 18 de outubro.

MODIFICACIÓN NAS ENTRADAS E SAÍDAS AO CENTRO EDUCATIVO

Prezadas familias:

Para intentar evitar aglomeracións nas inmediacións do centro educativo, aprobouse tanto en reunión de claustro como de consello escolar, a modificación das entradas e saídas ao centro educativo, que se modificará tamén no Protocolo de adaptación á situación Covid-19 do noso centro.

Dende o luns día 4 de outubro a organización de entradas e saídas ao centro educativo será a seguinte:

Os cursos de 4º, 3º, 2º e 1º de educación primaria:

Os cursos de 6º e 5º de educación primaria e de todos os cursos de educación infantil:

A modificación de entradas e saídas será efectiva dende o luns 4 de outubro.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

A aventura comeza de novo!

Estamos desexando recibirvos peques!

REUNIÓNS COAS FAMILIAS DOS CURSOS DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Prezadas familias:

Premen na imaxe para acceder aos horarios das reunións de titorías. As aulas nas que hai dúas quendas seguiremos orde de lista alfabética. Cada titora/o informará hoxe mediante unha circular en que grupo está cada familia.

HORARIOS DE ENTRADAS E SAÍDAS EDUCACIÓN INFANTIL

Prezadas familias:

Seguindo a Orde do 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021/22 na nosa Comunidade Autónoma, as clases darán comezo o xoves 9 de setembro.

As entrada e saídas do alumnado de educación infantil serán pola porta do xardín, na seguinte orde e horario: