Edudixital

Espazo abalar

Portal educativo

CEIP WFF

Rúa Wenceslao Fernández Flórez, 16, 15660 Cambre.

ceip.wenceslao@edu.xunta.gal

CRIBADO NO CENTRO 23 DE ABRIL

Estimadas familias:

Comunicamos que mañá venres 23 de abril Sanidade ten previsto realizar o cribado no noso centro escolar de 9:30h a 14:00h. Se algunha familia non o autoriza terá que enviar por correo electrónico: ceip.wenceslao@edu.xunta.gal ou polo alumno/a o seguinte documento.

DOCUMENTO DE NON AUTORIZACIÓN...prema aquí

ENQUISA DE DIAGNOSE DA CONVIVENCIA 2021

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade pon en marcha a III macroenquisa de diagnose da convivencia 2021 dirixida ao conxunto da comunidade educativa galega (profesorado, alumnado a patir de 5º de Educación Primaria, persoal non docente e familias).

O prazo está aberto desde o 12 ata o 29 de abril, ambos incluídos. Esta acción enmárcase dentro da futura Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2021-2025.

No seguinte enlace podrá acceder á ENQUISA DE CONVIVENCIA PARA AS FAMILIAS ......  prema aquí

Tera que acceder coa clave enviada dende o centro.

Se tivera calquera problema mande un correo a ceip.wenceslao@edu.xunta.gal ou chame ao 881880320

MOITAS GRAZAS POLA SÚA PARTICIPACIÓN!!

Banco de xogos

Consulta a nosa xogoteca e axiña poderemos xogar no patio a moitos xogos¡¡

ADMISIÓN ALUMNADO 2021/22

Rematado o prazo de presentación de solicitudes de praza para o vindeiro curso, en virtude do Art. 9 do Decreto 254/2012 que regula a admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos considéranse ADMITIDAS TODAS AS SOLICITUDES presentadas para os seguintes cursos:

4º ED. INFANTIL    5º ED. INFANTIL

1º ED. PRIMARIA    2º ED. PRIMARIA    4º ED. PRIMARIA   5º ED. PRIMARIA

O mércores 7 de abril fanse públicas as listas provisionais de admitidos no taboleiro de administración. Establécese un prazo de reclamación de 5 días hábiles a partir da súa publicación.

As listas definitivas sairán antes do 18 de maio.

Para calquera dúbida poden poñerse en contacto co centro no horario de 10h a 14h. ou enviar un correo electrónico: ceip.wenceslao@edu.xunta.es

Proxecto "Xogos no Patio"

Estimadas familias:

Aínda que este é un curso especial e difícil pola situación, dende o centro queremos plantexar proxectos que na medida do posible fagan o día a día dos alumnos/as máis levadeiro. O proxecto "Xogos no Patio" é unha proposta para que os rapaces e rapazas poidan desfrutar do tempo de lecer no patio de recreo xogando a xogos populares de toda a vida.

Dende o Equipo de Actividades Complemetarias e Extraescolares, o equipo de Normalización Lingüística e os mestres de Educación Física, lanzamos unha proposta na que queremos implicar ás familias. A continuación tedes dous enlaces para ver a información do proxecto e o formulario para participar.

PRESENTACIÓN DO PROXECTO                                                                        PARTICIPACIÓN

Visita virtual WFF

Por mor da Covid-19, non se poderá realizar a xornada de portas abertas para as familias do alumnado novo que solicita praza para o vindeiro curso escolar.

Poderedes acceder a unha visita virtual polo noso centro.

Esperamos que deste xeito poidades coñecernos un pouco mellor.

PRAZOS DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O ALUMNADO QUE ENTRA POR PRIMEIRA VEZ NO SISTEMA EDUCATIVO OU QUE DESEXA CAMBIAR DE CENTRO PARA O CURSO 2021/2022

Prazo de presentación das solicitudes de admisión do novo alumnado do luns 1 ao luns 22 de marzo.

Instrucións Xunta

Continuación dos prazos do proceso:

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo (no caso de haber máis solicitudes que prazas): do 25 de marzo ao 9 de abril de 2021.

• Publicación das listaxes provisionais (no taboleiro interior do centro) do alumnado admitido e non admitido: antes do 26 de abril de 2021.

• Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais do 26 de abril ao 3 de maio de 2021

• Publicación das listaxes definitivas (no taboleiro interior do centro) do alumnado admitido e non admitido: antes do 18 de maio de 2021

• Formalización da matrícula en educación infantil e primaria (novo alumnado): do 21 ao 30 de xuño de 2021.

• Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 21 ao 30 de xuño de 2021.

• Prazo extraordinario: do 19 de maio ata fin de curso 2021/22.

• Resumo do calendario e documentación necesario: aquí

• Solicitude de admisión: aquí

Carreira solidaria día da Paz

Aquí vai o video da carreira solidaria "Save the Children" que en colaboración co departamento de EF, levamos a cabo no cole para celebrar o día da Paz.

RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º ED. PRIMARIA PARA O IES ADSCRITO AFONSO X O SABIO (A BARCALA)

INFORMACIÓN

As familias que no vindeiro curso 2021-2022 desexen que os seus fillos/as cursen os estudos no referido instituto deberán entregar aos titores-as, neste colexio, entre o 11 de xaneiro e o 8 de febreiro, o modelo de solicitude debidamente cuberto que se achega con esta información (ED550A, anexo I da Orde do 25 de xaneiro de 2017). Este proceso poderá realizarse tamén a través da aplicación admisión alumnado https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado. Así mesmo poderán consultar o estado de tramitación da súa solicitude no mesmo enderezo.

Máis información...prema aquí

SOLICITUDE DE RESERVA ...prema aquí