Letras Galegas

Letras galegas

Florencio Delgado Gurriarán

Recursos para traballar a Florencio Delgado Gurriarán, autor homenaxeado no Día das Letras Galegas 2022.

Hecho con Padlet

As nosas regueifas

Os nenos e nenas de Quinto e Sexto de Primaria interpretaron as súas propias regueifas.

Mirade que ben quedaron!

FESIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2021: XELA ARIAS VAI PARA TI

O pasado venres celebramos o Día das Letras Galegas 2021 adicado a Xela Arias.

A ela adicámoslle este Festival no que contamos coa presenza de Samuel Soto, autor da canción Xela Arias Castaño.

Moitas grazas aos nosos nenos e nenas e a Samuel Soto por este gran Festival que agora podedes ver neste vídeo.

LETRAS GALEGAS 2021 - XELA ARIAS: RECURSOS

Hecho con Padlet

Revista Escolar "Diario das Flores" nº 12

Visita de Jacobo Fernñandez Serrano, autor de Marcopola

O venres 12 de maio por fin poidemos coñecer a Jacobo, o autor de Marcopola A Illa Remeira, quen amablemente nos contou como elabora os diferentes libros da colección e nos adicou os nosos exemplares. Grazas Jacobo! E ata sempre

Día das Letras Galegas

Este foi o mural elaborado este ano para conmemorar o Día das Letras Galegas, adicado ó escritor lugués Xosé María Díaz Castro.

Esta foi a presentación que fixeron as compañeiras Sheila e Kelly contándonos algo da vida do escritor:

LETRAS GALEGAS 2012

Gif cedido por María José Piñeiro Abeledo en Redeiras

Mural Letras Galegas 2012

Mural-mosaico realizado polos alumnos e alumnas do CEIP Vicente Risco de Vigo

Doces do magosto

Resumo das receitas de postres do magosto recollidas polos nenos e nenas no curso 2008 -2009. A maioría son elaboracións nas que o ingrediente principal é a castaña