LISTAS DEFINITIVAS CURSO 2021-2022

LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2.021 - 2.022

Admision e matricula

Todo o alumnado que entregou a súa reserva de matrícula en tempo e prazo resultou admitido neste centro.

As listas están expostas nos taboleiros de anuncios do centro.

O proceso de matriculación debe realizarse entre o 20 e o 30 de xuño.

Durante o mes de xuño "colgaremos" nesta páxina web toda a documentación necesaria para esta formalización de matrícula.

LETRAS GALEGAS 2021 - XELA ARIAS: RECURSOS

Hecho con Padlet

Vídeo presentación misterio do tesouro pirata

Os piratas do Risco

Mirade aos nosos piratas.

Fixádevovos como se embarcan nunha gran aventura.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/22

aDMISIÓN ALUMNADO

Comunicámoslles que todo o alumnado que realizou a solicitude de matrícula en tempo e forma no noso centro está admitido.

As listas están expostas nos taboleiros de anuncios.

TRABALLOS DO ALUMNADO DE 1º DE PRIMARIA

Nestes dous vídeos ides ver como traballaron os nenos e nenas de 1º de Primaria Rosalía de Castro e como se expresan a través da Pintura.

Os Alumnos de Sexto Contactan Coa NASA

No día de hoxe, 11 de marzo de 2021, saímos no xornal Atlántico Diario.

Foi por un motivo excepcional e que chea de orgullo ao noso centro. Algúns dos alumnos e alumnas de Sexto de Primaria, de xeito voluntario, conseguiron poñerse en contacto coa NASA.

A continuación tendes toda a noticia completa tal e como foi publicada no xornal.

Os Alumnos de Sexto Contactan Coa NASA

MULLERES CON PEGADA

Para conmemorar o Día Internacional da Muller no CEIP Vicente Risco quixemos recoller algunhas célebres frases pronunciadas por algunhas das mulleres que, dalgunha maneira, deixaron a súa pegada na historia... Onte, hoxe e sempre.