DIVERTOS-CAMPUS VERÁN 2020 sticky icon

SUMMER CAMP PENA AVENTURA 2020

DEL 13 AL 24 (completo) DE JULIO Ó DEL 13 AL 17 Y DEL 20 AL 24 DE JULIO (DE 9 A 16 AÑOS) GRUPOS DIFERENCIADOS

Máis información: divertos2012@gmail.com

Despedida de Infantil sticky icon

Grazas Carlota e familia por facer este fantástico recordo para todas e todos os que pertencemos á comunidade educativa, o paso por Infantil queda cunha lembranza marabillosa. Que sorte temos!!!!!

COMEDOR ESCOLAR sticky icon

Publicáronse as instruccións de xestión en materia de transporte escolar, comedores de xestión directa e comedores de xestión indirecta para o curso 2020/2021. Así que xa podedes solicitar o comedor escolar no centro.

Adxúntase o pdf

BONO COIDADO EXTRAORDINARIO sticky icon

AXUDAS XUNTA DE GALICIA, non se tramita a través do colexio.

BONO COIDADO EXTRAORDINARIO

Vós tamén formades parte da nosa equipa!!!!!! sticky icon

Non podiamos deixar pasar a ocasión para poder rendilles un pequeno recoñecemento a Rocío, Loli e Pilar, as nosas coidadoras da limpeza. Elas fixeron, fan e farán que todo o noso colexio, e recinto do centro educativo, estea nas condicións óptimas para que todas e todos os poidamos empregar co maior aproveitamento posible.
Amais, nestes tempos, profes, familias e alumnado, estamos dobremente agradecidas e agradecidos por tanto e tan bo traballo que realizan. Cóidannos en seguridade. É por iso, polo que lles damos as GRAZAS.

Axudas MATERIAL ESCOLAR INFANTIL-CONCELLO DE VIGO sticky icon

Informamos ás familias que aínda NON ESTÁ ABERTO o prazo para solicitar as seguintes axudas municipais:

- de libros e material para alumnado de infantil

Este abrirase cando se publique o extracto da convocatoria, que será ao longo deste mes.

LIBROS DE TEXTO 2014-15

« Xullo 2020 »