No noso centro

CONTRATOS PROGRMA SECCIÓNS BILINGÜES REPARTO DE FROITA PROXECTO ABALAR
contrator programa Seccións bilingües Reparto de froita Proxecto Abalar
PROXECTO E-DIXGAL   AUXILIAR  CONVERSA

O noso centro participa no proxecto E-DIXGAL en 5º e 6º de primaria no que traballamos nunha plataforma con contidos e libros dixitais exclusivamente.

Seccións Bilingües

SECCIÓNS BILINGÜES

MENÚ DO COMEDOR: MES DE NOVEMBRO

No arquivo adxunto tendes o menú do comedor do mes de novembro.

PATIOS DIVERTIDOS, PATIOS INCLUSIVOS

COMEZAMOS CON PATIOS DIFERENTES, PATIOS PARA A INCLUSIÓN E NON EXCLUSIÓN, PATIOS SEN ESTEREOTIPOS DE XÉNERO, PATIOS PARA O SIMPLE FEITO DE DIVERTIRSE SEN MÁIS...

Certame das cabazas "Un furo sen plástico no barrio de Teis"

Durante a derradeira semana de outubro, nenos e nenas aportaron as súas cabazas relacionadas co proxecto anual e con Voz Natura, non hai mellor maneira que ensinarvos a través de imaxes o que queremos e non queremos para o noso Planeta.

Cousiñas que imos facendo

Aí vos presentamos xa, cousiñas que imos facendo neste trimestre e aínda nos quedan moitas que facer!!!!!!

BENVIDOS AO SAMAÍN

BOS DÍAS, COMEZAMOS ESTA SEMANA TERRORÍFICA DE SAMAÍN CON ESTE FANTÁSSSSSTICO VÍDEO QUE NOS TRAE O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA!!!!

BENVIDOS AO SAMAÍN DO CEIP VICENTE RISCO, AGARDAMOS QUE VOS GUSTE TANTO COMO A NÓS!!!

MENÚ COMEDOR OUTUBRO

No arquivo adxunto está o menú do comedor para este mes de outubro.

SEMANA POLO CLIMA

Proposta de pequenas accións sinxelas para este comezo de curso.

Animádesvos?

SEMANA POLO CLIMA

MENÚ SETEMBRO

AQUÍ TEDES O MENÚ DE SETEMBRO PARA O COMEDOR ESCOLAR!!

Axudas municipais de libros, material escolar e comedor para alumnado de centros públicos e privados concertados de educación infantil (2ª etapa), primaria e secundaria do concello de Vigo - Curso 2019-2020

O prazo de presentación das solicitudes será do 3 ao 31 de xullo, ambos incluidos.

As solicitudes se presentarán mediante cita previa, que se poderá solicitar a partires do martes 2 de xuño, a través de:

- Teléfonos: 010 o 986 810 260

- Página Web: Solicitude de cita previa