No noso centro

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 6,7 E 8 DE MARZO DE 2017, (previa cita- 886120185)

CONTRATOS PROGRMA SECCIÓNS BILINGÜES REPARTO DE FROITA PROXECTO ABALAR
contrator programa Seccións bilingües Reparto de froita Proxecto Abalar
PROXECTO E-DIXGAL   AUXILIAR  CONVERSA

O noso centro participa no proxecto E-DIXGAL en 5º e 6º de primaria no que traballamos nunha plataforma con contidos e libros dixitais exclusivamente.

Contamos cun AUXILIAR DE CONVERSA no noso centro que reforzará a aprendizaxe do inglés.

ENTROIDO 2017

Actividades de infantil 3anos e desfile de todo o alumnado:

O Nadal. Ed. Infantil de tres anos e 1º de primaria. Curso 2016-2017.

Neste vídeo refllíctense algunhas das actividades que realizaron o alumnado de tres anos para coñecer a festa do Nadal. Tamén se inclúe a actuación que fixeron no festival de Nadal xunto co alumnado de primeiro.

O Tesouro De Teis. Ed.Infantil , 1º e 2º primaria. Curso 2016-2017.

O alumnado do noso centro, como fixo o pirata inglés Drake, exploraron a marabillosa costa de Teis e atoparon un tesouro agochado.

Unha das actividades previas á saída foi o visionado deste vídeo, realizado no noso centro, onde se mostra brevemente a historia do desembarco do pirata Drake en Teis, o club de remo e elementos naturais.

Un Mar De Medo. A terrorífica transformación do alunmado de tres anos. Curso 2016-2017.

A ciencia segue  sen atopar unha explicación lóxica a esta divertida transformación que ocorreu no noso cole.

Este é o meu cole. Curso 2016-2017

Neste vídeo podedes observar como foron os primeiros dias no cole do alumnado de tres anos.

DIARIO DAS FLORES Nº 9 - MAIO 2016

Aquí podedes consultar a nosa revista Diario das Flores en edición dixital:

<div data-configid="12127897/35841866" style="width:525px; height:371px;" class="issuuembed"></div>

3º PROGRAMA RADIO TUI CURSO 2015-2016

7:45 minutes (7.1 MB)

Marcos Calveiro consegue con Palabras de auga o Premio Merlín de Literatura Infantil 2012.

O alumnado de 5º de Primaria recomenda a lectura deste libro que nos transporta á África máis profunda, a esoutra realidade á que tan doadamente lle damos as costas, a un lugar calquera de esa inmensidade continental onde o sufrimento é continuo e a busca de alimentos a única opción de supervivencia. E, de fondo, a dor máis profunda, o sufrimento de perder un ser querido sen ser a morte quen cause este sentimento; porque hai moitos xeitos de morrer, ou moitas maneiras de marchar. E nese fondo, dicimos, está a guerra, a explotación, ese lado do ser humano que nos achega aos animais para esquecérmonos de sentimentos e corazón. E xunto a este maremagnum de argumentos, temos un protagonista, Amadou, que debe medrar aprendendo que o sufrimento da nai é imprescindíbel para protexelo, que o proteccionismo afastado do pai é un xeito de educación, e que a valentía forma parte intrínseca do ser humano e revélase cando menos un a agarda. Noutro plano, asemade, as mulleres como pedra angular da tribo, como mestras caladas e sufridas, como sustento de futuro.

2º PROGRAMA RADIO TUI CURSO 2015-2016

5:22 minutes (4.92 MB)
            Co verniz do misterio arredor dunha casa supostamente encantada "O misterio da Casa do Pombal" ofrece un achegamento ao modo de vida dunha familia particular unida polos lazos de afecto. As xentes de Vilacova cren que a Casa do Pombal está enmeigada, de aí a súa sorpresa cando ven que volve estar habitada. Os inquilinos son a anciá Rosa, os dous nenos que ten ao seu cargo, Ramón e Rita, e as súas mascotas, na procura dun lugar estable para vivir. Axiña se decatan dos estraños feitos que suceden na casa e xuntos descobren o máxico tesouro que servirá para cumprir o seu soño.

Os nenos e nenas de 3º de Primaria queren recomendar este libro para todo tipo de lectores, porque é unha historia moi entretida e doada de ler na que acontecen feitos misteriosos relacionados co mundo da imaxinación e dos soños cargados de bos desexos.