AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 2017-2018

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE

TEXTO E MATERIAL ESCOLAR,

ASÍ COMO FONDO DE LIBROS PARA O CURSO 2017-18

O DOG do 22 de maio publica a ORDE do 16 de maio pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

• Fondo solidario de libros de texto: alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria.
  • Axudas para a adquisición de libros de texto: alumnado de 1º e 2º de primaria.
  • Axudas para a adquisición do material escolar: alumnado matriculado en primaria.

Farase unha única solicitude por familia e centro, incluíndo nela todos os fillos que estean escolarizados nel. As solicitudes presentaranse, dende o día 23 de maio ata o 23 de xuño de 2017, na secretaría do centro onde o alumnado curse estudos no vindeiro curso.

O horario de secretaría para este fin será de 9:10 a 9:50

Será REQUISITO FUNDAMENTAL para acceder ao fondo

solidario, ou recibir as axudas para libros ou material

escolar TER DEVOLTO OS LIBROS do curso 2016-17.

Máis información dos termos da convocatoria no enlace ao DOG onde se publica:

DOG 22 de maio

A solicitude pode descargarse ou cubrirse online no seguinte enlace:

SOLICITUDE

No noso centro

CONTRATOS PROGRMA SECCIÓNS BILINGÜES REPARTO DE FROITA PROXECTO ABALAR
contrator programa Seccións bilingües Reparto de froita Proxecto Abalar
PROXECTO E-DIXGAL   AUXILIAR  CONVERSA

O noso centro participa no proxecto E-DIXGAL en 5º e 6º de primaria no que traballamos nunha plataforma con contidos e libros dixitais exclusivamente.

Contamos cun AUXILIAR DE CONVERSA no noso centro que reforzará a aprendizaxe do inglés.

Visita de Jacobo Fernñandez Serrano, autor de Marcopola

O venres 12 de maio por fin poidemos coñecer a Jacobo, o autor de Marcopola A Illa Remeira, quen amablemente nos contou como elabora os diferentes libros da colección e nos adicou os nosos exemplares. Grazas Jacobo! E ata sempre

Saída á Praia da Punta

O alumnado de 3º,4º, 5º e 6º de primaria visitou a praia Praia da Punta e coñeceu moi de preto a actividade dos mariscadores. Visitaron ademáis o Museo Marinetea.

A Galiña Azul "unha pita de Springfield" 3ºEd.Prim.

Particular adaptación do conto creado por Carlos Casares que fai un guiño a serie televisiva Os Simpsons que ven de cumprir 30 anos en antena.

Programa de radio escolar

Programa de radio escolar sobre o libro Flis Fli Ris Flas de Araceli Gonda para Radio Tui:

Desembarco pirata

Saida escolar para o coñecemento da Batalla de Rande e da costa de Teis en Vigo: