No noso centro

CONTRATOS PROGRMA SECCIÓNS BILINGÜES REPARTO DE FROITA PROXECTO ABALAR
contrator programa Seccións bilingües Reparto de froita Proxecto Abalar
PROXECTO E-DIXGAL   AUXILIAR  CONVERSA

O noso centro participa no proxecto E-DIXGAL en 5º e 6º de primaria no que traballamos nunha plataforma con contidos e libros dixitais exclusivamente.

Contamos cun AUXILIAR DE CONVERSA no noso centro que reforzará a aprendizaxe do inglés.

Visita de Jacobo Fernñandez Serrano, autor de Marcopola

O venres 12 de maio por fin poidemos coñecer a Jacobo, o autor de Marcopola A Illa Remeira, quen amablemente nos contou como elabora os diferentes libros da colección e nos adicou os nosos exemplares. Grazas Jacobo! E ata sempre

Saída á Praia da Punta

O alumnado de 3º,4º, 5º e 6º de primaria visitou a praia Praia da Punta e coñeceu moi de preto a actividade dos mariscadores. Visitaron ademáis o Museo Marinetea.

A Galiña Azul "unha pita de Springfield" 3ºEd.Prim.

Particular adaptación do conto creado por Carlos Casares que fai un guiño a serie televisiva Os Simpsons que ven de cumprir 30 anos en antena.

Programa de radio escolar

Programa de radio escolar sobre o libro Flis Fli Ris Flas de Araceli Gonda para Radio Tui:

Desembarco pirata

Saida escolar para o coñecemento da Batalla de Rande e da costa de Teis en Vigo:

ENTROIDO 2017

Actividades de infantil 3anos e desfile de todo o alumnado:

O Nadal. Ed. Infantil de tres anos e 1º de primaria. Curso 2016-2017.

Neste vídeo refllíctense algunhas das actividades que realizaron o alumnado de tres anos para coñecer a festa do Nadal. Tamén se inclúe a actuación que fixeron no festival de Nadal xunto co alumnado de primeiro.

O Tesouro De Teis. Ed.Infantil , 1º e 2º primaria. Curso 2016-2017.

O alumnado do noso centro, como fixo o pirata inglés Drake, exploraron a marabillosa costa de Teis e atoparon un tesouro agochado.

Unha das actividades previas á saída foi o visionado deste vídeo, realizado no noso centro, onde se mostra brevemente a historia do desembarco do pirata Drake en Teis, o club de remo e elementos naturais.