ADMISIÓN ALUMNADO

Solicitude e lugar presentación do 1 ao 21 de marzo

• Manual cubrir documento

• PRESENTACIÓN SOLICITUDES  Será única e pódese presentar:
  •   Forma electrónica
    • Cubrir  a solicitude na aplicacion admisionalumnado e presentarase en sede electrónica (tendo certificado dixital ou chave365)
  •   Forma presencial
    • Cubrir a solicitude na aplicacion admisionalumnado, asinar e presentala  no CEIP Vicente Risco
  •  Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada  no  CEIP Vicente Risco

Anexo II Descarga impreso de admisión (galego)

• ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN EN SECRETARÍA
  • Fotocopia do libro de familia.

• Teléfono: 886120185
  • Correo electrónico: ceip.vicente.risco@edu.xunta.gal

INFORMACIÓN IMPORTANTE

• A solicitude pode asinala calquera das persoas titulares da patria potestade, cando se refiran a fillos/as comúns dun matrimonio non separado legalmente nin divorciado ou dunha parella de feito debidamente inscrita no rexistro de Parellas de Feito de Galicia.
  • Nos demais casos requirese a sinatura das dúas persoas titulares, agás que a patria potestade estea atribuída a unha   delas con carácter exclusivo, ou en situación de violencia de xénero.
  • Copia do convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso