Magosto 2016

Este ano o tempo deslucíu unha festa tradicional tan importante como é o MAGOSTO.

Dado que as condicións climatolóxicas foron adversas, tivéronse que suspender os xogos populares que se tiñan plantexado para desenvolver no patio do centro todos xuntos (todo o alumnado do centro, interrelacionados por grupos).

Ó final, fixemos o Magosto, actividade levada a cabo pola ANPA Madreboa do centro, que colabora todos os anos para o desenvolvemento de dita festa. Sen eles/elas non sería posible levala a cabo. Agradecerlles dende o centro a laboura desinteresada e colaborativa que manteñen durante todo o curso escolar!

Toda a comunidade educativa disfrutamos do Magosto, a ratos paseando e conversando pola herba, e noutros momentos poñéndonos a cuberto da choiva. Ocaso é que... qué ricas estaban as castañas asadas!