DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2021

LETRAS GALEGAS 2021

Dende o centro queremos facer a nosa pequena homenaxe a Xela Arias e mostrar a toda a comunidade o noso traballo. Non vos perdades este vídeo!!

Queredes aprender e xogar con algunhas propostas do Seminario Galán? Pulsade na imaxe!

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS!

28 de Marzo: A reconquista de Vigo

Co gallo do día da reconquista de Vigo, o noso alumno Caleb de 6º de primaria fixo esta bonita recreación desta parte tan importante da nosa historia.

Vídeo ANPA

Con motivo do entroido a nosa ANPA Outeiro do Sino organizou un concurso e agasallounos con este vídeo (e algunhas outras sorpresas...). Moitas grazas a tod@s por participar!

Benvid@s ao noso cole!

Visita guiada virtual

MATRÍCULA PARA O CURSO 2021-2022

MATRÍCULA PARA O CURSO 2021/22

Do 1 ao 22 de marzo ábrese o prazo para realizar a solicitude de admisión de alumnado no centro.

Podedes realizar a presentación da solicitude telemáticamente clicando na seguinte ligazón:

MATRÍCULA

Tamén podedes recoller os impresos na Secretaría do centro ou descargalos no seguinte enlace:

ORDE DO 25 DE XANEIRO DO 2017 (Anexo II-ER550B)

Para máis información non dubidedes en poñervos en contacto no 886 12 02 10 de 9:00 a 9:45.

Permanecede atentos a nosa páxina web para disfrutar dun vídeo actualizado do centro.

No noso centro dispoñemos de:

- Transporte escolar (consultade a vosa parada máis cercana)

- Servizo de comedor escolar

- Espazos ao aire libre (horto escolar, charca, miradores e acceso directo ao Parque da Riouxa)

Espazos amplos totalmente adaptados a situación COVID

- Programa ARCO

...

ESPERÁMOSVOS PARA QUE FORMEDES PARTE DA FAMILIA DO CEIP SAN SALVADOR!

Xuízo ao Meco

Este ano o Meco será Xulgado e Vacinado!

Desfile de entroido 2021

Ola familias! Velaquí tendes un vídeo co ben que o pasamos este entroido.

Agardamos que o desfrutedes tanto coma nós!

Día da Paz 2021

Video de Nadal 2020