« Mércores Febreiro 08, 2017 »
Mér

Para recadar fondos para a excursión a Tenerife preparamos nas casas doces, bicas, rosquillas... e fomos a vendelas á Feira de Cartelle. Ademáis pillounos en plena semana de Entroido!

Pois sí! Desta guisa alí nos presentamos e, foi todo un éxito!!!

O momento tan desexado e agardado chegou por fin, e marchamos para Tenerife!!!

Unha viaxe inesquecible que gardaremos na nosa memoria para sempre.

Desfrutamos dunha viaxe nas "Illas afortunadas" chea de contrastes, frío, calor, mar, montaña... coas visitas obrigadas ao Loro Parque, ao Teide...

Ademáis realizamos esta saída convivindo cos nos@s amig@s do colexio de Bande.

Trouxemos unha chea de recordos e imaxes das cales, aquí, só mostramos un pouquichiño...

Sobra dicir que... queremos voltar a Tenerife!!!

Un ano máis @s alumn@s de Relixión Católica recibiron un premio no concurso de San Rosendo en Celanova.

Nesta ocasión @s premiad@s foron @s mais maiores do cole.

E alá fomos a recibir o premio!

Non nos cansamos de traballar pola nosa Língua!

No marco dos traballos do segundo trimestre da Coordinadora Comarcal dos Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística Terra de Celanova - Baixa Límia, realizamos unha presentación conxunta no CEIP "Curros Enríquez" de Celanova da exposición itinerante.

O tema escollido, o romantismo na paisaxe. Moi bos traballos nos que Manuel María estivo moi presente.

Coa fin de continuar acadando hábitos saudables participamos de novo no programa da Consellería de Sanidade "Nunca sen almorzo", que nesta edición ten o engadido de "E sempre... merendas saudables".

Da man de Puri, técnico do departamento territorial de Ourense de sanidade, voltamos a repasar os puntos claves para unha alimentación equilibrada, saudable e tamén divertida.

E non nos esquecemos do exercicio físico e do pequeno pero importante aporte de media mañá!