Excursión de Infantil á Granxa Escola de Belelle

nenos e nenas na granxa escola

A excursión dos nenos e nenas de Infantil á granxa escola de Belelle, en Neda, foi unha aventura chea de emoción e aprendizaxe. Desde o momento en que subiron ao autobús, a súa ilusión era palpable e as súas caras estaban cheas de sorrisos.

Ao chegar a Belelle, foron recibidos polos amables monitoras da granxa, que lles explicaron a importancia dos animais na nosa vida cotiá e a responsabilidade de coidalos. Os nenos e nenas puideron coñecer de preto diferentes animais como vacas, ovellas, cabras, coellos e incluso un pequeno poni. Algunhos atreveron a darlles de comer e acaricialos, sentindo a textura das súas pelaxes e a súa suavidade. Visitaron a horta, onde puideron recoñecer diferentes tipos de vexetais e aprender sobre a súa importancia na nosa alimentación. Tamén pasearon polas instalacións dos animais e aprenderon máis sobre as súas necesidades e como se coidan. Participaron nun obradoiro no que elaboraron pan que despois levaron para casa.

Para recuperar enerxías, os nenos e nenas disfrutaron dun pícnic ao aire libre.  A natureza ao seu redor creaba un ambiente perfecto para desfrutar do momento e relaxarse nun entorno natural.

Ao final do día, os nenos regresaron ao colexio cansos pero cheos de emoción e experiencias inesquecibles. A excursión a Belelle permitiulles conectar co mundo natural, aprender sobre os animais e a agricultura, e valorar a importancia de coidar do noso entorno.

Esta excursión á granxa escola de Belelle deixará unha pegada duradeira nos corazóns dos nenos e nenas de Infantil. Foi un día cheo de aventuras, onde puxeron en práctica o que aprenderan en clase sobre a natureza e os animais. Estas experiencias enriquecen a súa educación e axudan a formar persoas conscientes e respectuosas co medio ambiente.

nenos e nenas cunhas cabuxas