Inicio do novo curso escolar 2019-2020

Curso 2019-2010

O mércores 11 de setembro, os alumnos voltarán ás aulas no comezo dun novo curso escolar.

O farán no horario habitual de 09:00 a 14:00h, excepto os alumnos de 4º de Infantil ( 3 anos) que comezarán o período de adaptación segundo os horarios establecidos.

O servizo de comedor funcionará no seu horario habitual de 14:00 a 16:00h.

Todo o equipo de profesionais do centro desexa un bo comezo a todos os nosos alumnos.

Calendario Escolar 2019-2020

HISTORIALES ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Os historiais académicos dos alumnos que remataron 6º de Ed. Primaria están a disposición das familias.

Poden recollelos na secretaría do centro en horario de 10:00 a 13:00h ata o 12 de xullo de 2019.

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA 3º ED. PRIMARIA

Os vindeiros días 28 e 29 de maio celebrarase en todos os centro escolares de Galicia a avaliación individualizada de 3º curso de Educación Primaria.

Esta avaliación é unha proba de carácter estrictamente informativo e orientador. É dicir, que os resultados obtidos non computan en ningún caso para as cualificacións do alumnado nin teñen efecto no expediente.

A proba está adaptada á idade dos nenos e nenas e non se avalían materias concretas, senón a competencia matemática e a competencia en comunicación lingüística. É dicir, as probas non miden o que saben os alumnos e alumnas, senón como aplican os coñecementos dos que dispoñen.

A Dirección