ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021-2022

LISTAXES PROVISIONAIS

No taboleiro de anuncios do centro, están expostas as listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso 2021-2022.

O prazo de reclamación a ditas listaxes é de 5 días hábiles, do 19 ao 23 de abril.

Ás reclamacións irán dirixidas á Dirección do centro.

MACROCUESTIONARIO SOBRE CONVIVENCIA NAS AULAS

A Xunta de Galicia pon en marcha un macrocuestionario sobre convivencia nas aulas, dirixido a familias, docentes e persoal non docente vinculado aos centros educativos, así como alumnado a partir de 5º curso de Primaria.

O obxectivo é testar a evolución da convivencia ao longo do tempo co fin de implementar medidas específicas e axeitadas á realidade do contexto actual.

A enquisa cóbrese a través dunha aplicación informática específica en liña, mediante unhas claves xeradas de xeito totalmente aleatoria e entregadas as familias por parte do centro educativo,garantindo así o anonimato dos participantes, podendo acceder a través de calquera dispositivo electrónico (ordenadores, móbiles, tabletas,…). A maiores, as familias, a través de Abalar móbil recibirán un aviso sobre a dispoñibilidade da enquisa.

As familias que desexen participar teñen que cubrir unha enquisa por cada centro no que teña matriculado algún fillo ou filla, independentemente do número de nenos e nenas que cursen estudos no mesmo centro.

A enquisa pódese cubrir ata o 29 de abril.

Na seguinte ligazón pódese acceder ao formulario para a recollida de datos: https://www.edu.xunta.gal/convfamil

2021. 8 de Abril. Día do Pobo Xitano.

“O día 8 de abril festéxase en todo o mundo o Día Internacional do Pobo Xitano.
Esta data lembra o Congreso Mundial levado a cabo en Londres en 1971 no que se instituiu a bandeira e o himno xitano. Foi con tal motivo que no noso cole levamos a cabo diferentes actividades e vos deixamos unha mostra neste video”

“Música para sonreír” é un conto escrito por unha mestra de prácticas que tamén ilustrou os escenarios e onde colaboraron o alumnado de primeiro ciclo coas súas voces e debuxos das personaxes.
Esta actividade xurde do contrato programa: “Prevención do abandono temperá e do absentismo escolar.”
Esperamos que vos guste!

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2020-2021

ALUMNADO ADMITIDO  CURSO 2021-2022

Por mor de que o número de solicitudes de prazas presentadas para o vindeiro curso 2021-2022 é menor que as prazas ofertadas, non é preciso realizar o proceso de baremación e todos os alumnos e alumnas están admitidos.

Deberán revisar as listaxes, tanto provisionais como as definitivas para comprobar que non haxa erros.

Recordar que o proceso finaliza coa formalización da matrícula do 20 ao 30 de xuño de 2021.

O equipo directivo