ADMISIÓN ALUMNADO. LISTAXES DEFINITIVAS - CURSO 2022-23

Informamos que están publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2022-2023 .

Estas listaxes pódense consultar no taboleiro interior do centro ou telematicamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave 365 ou certificado dixital.

O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño. Se finalizado este prazo non se formalizase a matrícula, decaerá o dereito á praza obtida.

INAUGURACIÓN DO MURAL DA BIBLIOTECA

O pasado luns 25 de abril tivemos unha visita moi especial!

O ilustrador Alejandro Mosquera veunos explicar todo o proceso do mural que realizou na nosa Biblioteca. Foi unha xornada moi bonita, onde todo o alumnado tivo a oportunidade de facerlle preguntas e resolver curiosidades.

O programa "Voces de A Coruña" fíxose eco da visita e tivemos unha entrevista en directo para Radio Voz.

Aquí vos deixamos unha imaxe da xornada e o enlace á entrevista completa clicando na imaxe.

DÍA DO LIBRO

CELEBRACIÓN DO DÍA DO LIBRO

O 23 de abril é o Día do Libro en todo o mundo!

Para celebralo, o Equipo de Biblioteca e o de Dinamización da Lingua Galega, programaron actividades para todo o centro e ao longo de toda a semana. En documento adxunto tendes toda a información.

Destacamos a actividade feita o pasado venres, a de padriños e madriñas lectores. Grazas ao bo tempo e aos novos protocolos sanitarios, retomamos unha das nosas actividades favoritas e voltamos a gozar das lecturas compartidas. Aquí vos deixamos un resumo, esperamos que vos guste!

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2022-2023

Xa están publicadas as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o curso 2022-2023.

O prazo de reclamacións ás listaxes estará aberto desde mañá día 21 ata o 27 de abril de 2022ás 13:30 horas na administración do centro en horario de 09:30 a 11:30 e de 12:30 a 13:30 horas.

As reclamacións resolveranse coa publicación das listaxes definitivas antes do 15 de maio. A súa publicación comunicarase a través da web do centro.
O prazo de formalización de matrícula será do 20 ó 30 de xuño. Se finalizado este prazo non se formalizara a matrícula, decaerá o dereito á praza obtida.