« Outubro 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom

DIA NON LECTIVO

Estimadas familias:

Recordarvos que mañán, mércores 07 de outubro, celébrase o día da Virxen do Rosario

patrona da nosa cidade, e este ano é festivo local, polo tanto non haberá clase.

O equipo directivo

EDUCACIÓN DIXITAL INNOVADORA- EDIXGAL

Estimadas familias:

Os alumn@s de 5º de Educación Primaria traballaran este curso  coa plataforma de Edixgal. No adxunto pódese consultar o folleto informativo do programa.

A Dirección

INFORMACIÓN ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Estimadas familias:

Debido as circunstancias que estamos a vivir a causa da Pandemia, a xunta directiva da nosa ANPA "AVANTAR", tomou a decisión de non ofertar, polo de agora. actividades extraescolares fora do horario lectivo. Desde o equipo directivo apoiamos esta decisión para evitar, na medida do posible, a aparición de gromos.

No documento adxunto pódese consultar a nota informativa elaborada pola ANPA.

LISTADOS DE MATERIAL DE AULA - EDUCACIÓN PRIMARIA

Nos documentos adxuntos poden consultar as distintas listaxes de material de aula para Educación Primaria.