C.E.I.P. Salgado Torres

A VOZ DO SALGADO

Aquí tedes o primeiro número do xornal do noso cole: "A Voz do Salgado", elaborado por alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria, contando tamén neste número coa colaboración do alumnado de 2º de Primaria na entrevista a Mamá Cabra.

Xa tedes o segundo número do estupendo xornal do noso cole!

Día do Refuxiado

07/06/2019 19:15
Atlantic/Bermuda

Durante o mes de xuño no hall do cole temos montado un campamento e unha exposición con fotografías e texto para dar visibilidade ás duras condicións de vida das persoas que teñen que vivir refuxiadas en campos e así concienciar os alumnos desta realidade, xa que o CEIP Salgado Torres forma parte da Rede de Escolas de Amnistía Internacional.

Ademais, a partir do 20 de xuño haberá tamén nos Cantones da cidade de A Coruña un campo de refuxiados, organizado pola asociación Acampa, e que acollerá diversas actividades (obradoiros, exposicións, charlas...) que poderedes consultar facendo clic na seguinte ligazón: https://coruna.redeacampa.org/es/programa-2019/

Facendo clic na imaxe podedes ver con maior detalle este cartaz:

Cartaz Refuxiados 2019

FIN DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Hoxe, 31 de maio, rematan as actividades extraescolares, así como o servizo de biblioteca.

A dirección do centro.

Cadea Humana pola Paz e a Non Violencia

26/04/2019 20:19
Atlantic/Bermuda

O día 26 de abril do 2019 a meirande parte do alumnado do Salgado Torres participou nunha enorme cadea humana xunto con alumnado de outros centros educativos, cadea feita no paseo marítimo da cidade de A Coruña dende o Millenium ata a Torres de Hércules.

Esta cadea foi partícipe da "2ª Marcha Mundial pola Paz e a Nonviolencia", organizada por "Mundo Sen Guerras e Sen Violencia"

Facendo clic na seguinte imaxe podedes ver o vídeo da mesma:

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA 3º ED. PRIMARIA

Os vindeiros días 28 e 29 de maio celebrarase en todos os centro escolares de Galicia a avaliación individualizada de 3º curso de Educación Primaria.

Esta avaliación é unha proba de carácter estrictamente informativo e orientador. É dicir, que os resultados obtidos non computan en ningún caso para as cualificacións do alumnado nin teñen efecto no expediente.

A proba está adaptada á idade dos nenos e nenas e non se avalían materias concretas, senón a competencia matemática e a competencia en comunicación lingüística. É dicir, as probas non miden o que saben os alumnos e alumnas, senón como aplican os coñecementos dos que dispoñen.

A Dirección

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS 2019-20

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

A Consellería ven de publicar a Orde do 3 de maio do 2019 (DOG 20 de maio) pola que se regula o fondo solidario de libros de texto destinado ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria para o curso 2019/20. As axudas serán solicitadas polos pais, nais, titores ou representantes do alumnado. Poderán presentar solicitude o/a proxenitor/a ou representante legal do alumnado matriculado ou que se vaia matricular no curso 2019/20 nos niveis educativos enriba mencionados.

Nos arquivos adxuntos atoparase o modelo de solicitude a entregar. Lémbrase que a solicitude é única, independentemente do número de alumnos/as polos que se solicite. No caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica empregando a aplicación Fondo libros será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno/a.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 21 de xuño.

Asimesmo, a Consellería tamén ven de convocar axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria ou en Educación Especial. Presentarase unha solicitude única no centro docente onde o alumno/a esté matriculado. Os requisitos para ser beneficiario/a, así como a documentación requerida inclúense nos documentos adxuntos. O prazo de presentación de instancias será ata o 21 de xuño de 2019. Lémbrase que as familias con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 € poderán acceder ao vale de material escolar (50 €).

Coro das emocións 2019

10/05/2019 21:14
Atlantic/Bermuda

Clicando na seguinte imaxe podedes ver o Coro das Emocións no que participou o pasado 10 de maio en Santiago de Compostela o alumnado de 6º de Educación Infantil.

DÍA NON LECTIVO

NOTA INFORMATIVA

O vindeiro luns, 20 de maio de 2019, é día non lectivo no noso centro.

A dirección do centro

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2019-2020

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2019-20

No arquivo adxunto pódese consultar a listaxe definitiva do alumnado admitido para o vindeiro curso.

Contra á resolución definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo DUN MES contado a partir do día seguinte á súa publicación segundo se indica no artigo 32.1 da Orde do 12 de marzo de 2013 que desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos. (DOG 15 de marzo de 2013).

Os alumnos/as admitidos deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño. O non facelo implicará a perda da praza.

Poderán retirar a documentación para formalizar a matrícula na secretaría do centro ou descargala nos documentos adxuntos.

O Equipo Directivo.