ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021-2022

PROCEDEMENTO ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/2022

PRAZO: DO 1 DE MARZO ATA O 22 DE MARZO

PRESENTACIÓN SOLICITUDES:

• Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro.
  • Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica .

SOLICITUDE

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR XUNTO COA SOLICITUDE:

• Copia DNI, Libro de familia ou documento acreditativo do requisito de idade do alumno. Importante traer o orixinal e a copia paa compulsar.

HORARIO SECRETARÍA: 9:15 A 11:30 e de 12:30 a 13:30h. LUNS POLA TARDE EN HORARIO DE 16:00 A 18:00. Previa cita

Poden solicitar cita previa chamando ao teléfono 881880834

INFORMACIÓN, VACANTES E CRITERIO DE VALORACIÓN

CRITERIO COMPLEMENTARIO

MAPA DE ZONAS

RESOLUCIÓN  RESULTADO LETRAS DESEMPATE

Só poderá acceder ó centro unha persoa por solicitude. Lembramos a importancia de cumprir e respetar todas as medidas do protocolo sanitario actual.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS...VIRTUAL!

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Estimadas familias, debido á situación sanitaria na que nos atopamos, as xornadas de portas abertas serán de xeito virtual.

Queremos que coñezades o noso colexio e os nosos proxectos, así que elaboramos unha serie de vídeos que agardamos vos animen a formar parte da nosa comunidade educativa!

CEIP SALGADO TORRES, O TEU COLE!

Pica na imaxe para coñecer o noso colexio

Resultado de imagen de ceip salgado torres

E toda a información sobre os nosos proxectos e inquedanzas...

Para calquera dúbida estamos á vosa disposición:

• Correo electrónico:ceip.salgado.torres@edu.xunta.es

Información, admisión e matrícula de alumnado_CURSO 2021/2022

TRÍPTICO INFORMATIVO

Cada ano vos entregamos ás familias que nos vindes visitar un tríptico con toda a información necesaria para o proceso de matriculación. Este curso toca facelo on-line!

Aquí vos deixamos as imaxes e tamén o podedes descargar e imprimir en arquivos adxuntos.