Visita a Santiago do alumnado de 5º de EP

alumnado na biblioteca do parlamento

A excursión dos alumnos e alumnas de 5º de Educación Primaria do CEIP Salgado Torres a Santiago foi unha experiencia inesquecible. Neste día tan especial, os estudantes embarcaron no tren cheos de entusiasmo e curiosidade, listos para descubrir a capital de Galicia.

A primeira parada da excursión foi o Parlamento de Galicia, un lugar onde os nosos futuros cidadáns puideron aprender máis sobre o sistema político da nosa comunidade. Alí, os alumnos e alumnas puideron coñecer de preto a importancia do noso goberno e o funcionamento das institucións democráticas.

A continuación, visitaron a impresionante Catedral de Santiago de Compostela, un dos máis importantes símbolos relixiosos de Galicia. Foi unha oportunidade para admirar a súa arquitectura románica e barroca e descubrir a rica historia que a rodea.

alumnado na catedral

Despois dunha mañá chea de emoción, chegou o momento de gozar dun merecido descanso no parque de Santa Isabel. Este parque, situado nun entorno natural encantador, ofreceu aos alumnos e alumnas a oportunidade de xogar, relaxarse e desfrutar do aire libre. A súa vasta área verde e os seus xardíns coloridos crearon un ambiente perfecto para un pícnic.

Por último, a excursión rematou coa visita ao Museo de Historia Natural. Neste lugar fascinante, os estudantes puderan mergullarse no mundo da natureza e aprender sobre a biodiversidade do noso planeta. Observaron exposicións de animais, plantas e minerais.

Ao final do día, os alumnos e alumnas regresaron á Coruña cansos pero cheos de lembranzas marabillosas. A excursión a Santiago permitiulles ampliar os seus coñecementos sobre a historia, a cultura e a natureza, ademais de fortalecer a súa relación como grupo. Esta experiencia educativa fomentou a curiosidade, o respeito polo patrimonio e a conexión coa nosa Comunidade Autónoma.

Sen dúbida, a excursión a Santiago será un recordo inesquecible para os alumnos e alumnas de 5º de Educación Primaria do CEIP Salgado Torres, un día no que a aprendizaxe e a diversión se deron a man nunha cidade chea de historia e encanto.

alumnado no museo de historia natural