DÍAS NON LECTIVOS

Estimadas familias,

Comunicamos que os días solicitados polo centro como non lectivos e aprobados no Consello Escolar son o 7 de decembro de 2021 e o 16 de maio de 2022pendentes aínda de aprobación pola Inspección Educativa.

Asimesmo, lembramos que o luns 11 de outubronon é lectivo, por ser o Día do Ensino, tal e como se establece no calendario escolar para este curso 21/22.

Como o martes é festivo, esperamos que teñades unha boa e feliz ponte!

Un saúdo,

O Equipo Directivo.

• Prema aquí para máis información do calendario escolar.

STOP_ACOSO ESCOLAR

O Equipo de Convivencia propón ao longo do curso varias actividades para a mellora da vida no centro.

A información é coñecemento.É por iso que elaboraron este vídeo e nos propoñen actividades para conseguir entre tod@s erradicar o acoso escolar e aprender que a denuncia das inxustizas é fundamental para lograr cambios positivos.

COMEDOR ESCOLAR

Estimadas familias, aínda estades a tempo de solicitar praza no COMEDOR ESCOLAR do centro.

Recordade que hai que ser socios da ANPA e darse de alta neste enlace:

Se clicades neste outro enlace tendes acceso directo ao díptico de Jardanay, onde tendes toda a información necesaria:

CONVOCATORIA DE BOLSAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NEAE_CURSO 21/22

Aberto o prazo para solicitar as bolsas de carácter xeral para o curso académico 2021/2022 para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. Aquí vos deixamos o enlace directo ao BOE.

O prazo de presentación das solicitudes finaliza o 30 de setembro. A solicitude debe presentarse a través da páxina web do Ministerio:

Unha vez cuberta a solicitude hai que imprimila e presentala no colexio antes do 30 de setembro xunto coa documentación solicitada.

Para facilitarvos o proceso e a modo de explicación, vos deixamos varios documentos adxuntos ao final desta entrada.

Ante calquera dúbida poñédevos en contacto coa Orientadora do centro.