PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-25

Para realizar o trámite debedes presentar:

• Libro de familia ou certificado de nacemento do rexistro.
  • Convenio regulador ou resolución xudicial no caso de separación ou divorcio.
  • En caso de familias que presenten solicitude para prazas reservadas para alumnado con NEAE, documentación xustificativa desta circunstancia.

Para presentar a solicitude pode facerse:

• Presencial. No propio centro en horario de 9.10 h a 11:45h e de 12:15 h a 14.00 h. Os luns tamén en horario de tarde de 16.00 h a 17.00 h.

resolución provisional será o 25 de abril e a listaxe definitiva o 15 de maio.

Poden consultar toda a información nos documentos adxuntos.

Reserva de postos escolares para o IES ELVIÑA

O número de postos dispoñibles no IES Plurilingüe Elviña non é suficiente para atender todas as solicitudes presentadas en prazo polo que todo o alumnado deberá presentar necesariamente a solicitude de admisión para o curso 2024-2025.

O prazo para presentar a solicitude de admisión Anexo II ( ED550B)  e o Anexo II Bis de comprobación de datos e consentimento da outra persoa proxenitora para o vindeiro curso é do 1 ao 20 de marzo de 2024 no centro de ensino onde se solicita praza ou a través da sede electrónica.

nenos lendo no patio