Outubro 2023

SAMAÍN

DÍA DAS BIBLIOTECAS

E chegou o día… O pasado luns 23 de Outubro abrimos a biblioteca do noso colexio.

Tivemos unha pequena presentación na que o alumnado de 5º B leu un conto titulado “As palabras importan pouco, moito moitísimo” para os nenos e nenas de E. Infantil, 1º e 2º. Despois, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º visionaron unha curta que ten por título “Cadea de favores”, para introducir o proxecto deste curso.

Rematamos a sesión construíndo a nosa propia “cadea de favores” e, como non, levando AS MOCHILAS VIAXEIRAS.

APERTURA DA BIBLIOTECA

Ola a todos e todas!

O vindeiro luns abrimos a BIBLIOTECA do cole e comezamos co empréstito de libros e as mochilas viaxeiras.

Esperámosvos.

RECANTO CREATIVO

Aquí temos á nosa rapazada desfrutando no RECANTO CREATIVO, deixando voar a imaxinación...

BUSCAMOS CHISCOAXUDANTES

Xa estamos en marcha! Precisamos “Chiscoaxudantes” das aulas de 5º de E.P. que queiran colaborar nas tarefas da biblioteca escolar durante este curso.

Esperámosvos!!

Contactade connosco antes do día 16 de Outubro.