Abril 2022

MALETA VIAXEIRA

Dende  hai uns días, xunto coas habituais novidades de libros, contamos coa "Maleta Viaxeira" do CEFORE, que teremos en empréstito durante un mes. Contén libros e fondos en inglés, que irá rotando polas clases, para que todos e todas aprendamos un chisquiño máis desta lingua e nos acheguemos á lectura.

Desfrutádea!

ENCONTROS PLAMBE

A finais de Marzo, as mestras do equipo de biblioteca, asistimos aos encontros PLAMBE en Santiago de Compostela. Alí aprendemos e compartimos con outros centros e con persoeiros do mundo do libro, como xestionar e mellorar as bibliotecas escolares.

DÍA DE ROSALÍA

Como todos os anos, celebramos o "Día de Rosalía" na escola. A verdade é que estivemos ocupadísimos traballando, investigando e, sobre todo, desfrutando coas súas obras. Para mostra, todos estes traballos que tivemos expostos no recanto da entrada: poemas ilustrados, murais, elaboración de libros, minilibros coa súa biogarafía, mostra da súa obra... e ata decoramos os chanzos das escaleiras cos seus poemas, para que nos alegren a vista cando entramos!