Anpa

Nova dirección da ANPA

O pasado 26 de Xuño do 2020, houbo unha asamblea na que a anterior dirección da ANPA se despedía ao completo, e se constituía unha nova dirección.

Este ano debido a situación sanitaria, e a espera de que as autoridades competentes nos indiquen un protocolo e condicións dos comedores, se fará una  preinscripción do comedor/madrugadores. Os interesados deberán enviarnos os datos anteriores e indicarnos en que servicio está interesado (comedor/madrugadores).

En Septembro se formalizará a inscripción do comedor daqueles alumnos admitidos, así coma a inscripción das Actividades Extraescolares do curso 2020/2021 dos alumnos interesados (sempre pendente das normativas que estean vixentes para o próximo curso)

Información e Instruccións ANPA QUINTÁN

Nova dirección da páxina web do ANPA é:

e a dirección de correo electronico é:

anpaquintan.info@gmail.com

O teléfono segue a ser o mesmo

Tfno: 639947505