Axudas libros de texto

PUBLICADO A LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS  NO FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Poden pasar polo centro para recoller os vales, se é o caso, para as axudas para libros de texto de 1º e 2º curso de E. Primaria e as axudas para material escolar de toda a E. Primaria.

Horario de 9:00 a 13:00 horas ata o día 15 de xullo inclusive e en setembro.

Entrega dos libros do fondo Libros: dende o 6 ao 8 de setembro de 2021 de 9:00 a 10:00 e de 12 h. a 14 h.

O centro entregará un documento xustificativo dos libros entregados.

De conformidade co establecido no artigo 45.1.b) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, daráselle publicidade á listaxe provisional e definitiva de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario, á listaxe provisional e definitiva de solicitudes excluídas, indicando a causa de exclusión, e á relación provisional e definitiva de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar nas cales se detecten deficiencias, indicando a deficiencia detectada ou a documentación de que carezan.

Estes actos publicaranse única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do recinto escolar.

Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre.

Información sobre fondo de libros e axudas material escolar para o curso 2021/22

ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

Información familias fondo solidario, axudas material escolar Curso 2021/2022

Solicitude participación fondo solidario libros de texto e axudas material escolar. Curso 2021/22

page | by Dr. Radut