« Venres Septembro 30, 2022 »
Ven
Start: 30/09/2022 13:02

ROUPA OLVIDADA

Ao igual que no curso pasado, imos a estabecer tres prazos para recoller a roupa esquencida no pavillón do centro. Despois dese prazo, a roupa envíase a unha ONG que a destinará aos máis desfavorecidos.

1º trimestre: 19 decembro

2º timestre: 27 marzo

3º trimestre: 19 xuño

DÍAS NON LECTIVOS

Os días non lectivos que se levarán ao Consello Escolar e posterior petición a Xefatura territorial serán:

Luns 5 de decembro e luns 20 de marzo.

AUSENCIAS POR VACACIÓNS EN PERIODO ESCOLAR

Recordamos ás familias que as ausencias por viaxes durante o periodo escolar apaecerán coma non xustificadas. A efectos de absentismo escolar non se iniciará ningún expediente por este motivo a non ser que existan faltas non xustificadas por outros motivos.

O inicio dun expediente de absentismo prodúcese ao supea o 10% de faltas e faltas de puntualidade non xustificadas. O 10% equivale a dous días.