Venres Novembro 12, 2021
Start: 12/11/2021 10:01

Estimadas familias:

Consideramos necesario informar e recordar distintos aspectos que poden influír no funcionamento do centro.

Por unha parte, temos que incidir no deber de puntualidade dos alumnos/as ao centro. Ás faltas reiteradas de puntualidade considéranse como unha falta leve contra á convivencia do centro, recollidas na lei 4/2011 de convivencia e participación nos centros educativos.

Por outro lado, é convinte recordar que o 10% de faltas mensuais sen xustificar ou indebidamente xustificadas supoñen a apertura dun procedemento de absentismo escolar. Para coñecer as faltas que son xustificables podedes consultar o artigo 2.4 do protocolo de absentismo escolar da Consellería de Educación. O punto 2.4 di o seguinte:

"2.4. Falta xustificable

1. Con carácter xeral, teñen a consideración de xustificables as seguintes faltas de asistencia a clase do alumnado:

a) Citacións que impliquen un deber inescusable, sendo xustificable o tempo necesario.

b) Morte ou enfermidade grave dun familiar de primeiro ou segundo grao.

c) Tramitación de documentos oficiais, presentación a exames e probas oficiais ou similares, sendo xustificable o tempo necesario.

d) Indisposicións, podendo ser xustificables ata un máximo de 2 días lectivos.

e) Enfermidade, sendo xustificable o tempo de prescrición médica.

2. No caso de faltas de asistencia a clase do alumnado non contempladas no apartado anterior, quedará a criterio da dirección do centro educativo a consideración das excepcionais circunstancias que concorran para a súa xustificación ou non. En todo caso, deberá garantirse o dereito á escolarización da alumna ou do alumno."

Por último e non menos importante, hai que recordar encarecidamente que temos un Protocolo Covid no centro que é necesario cumprir, sobre todo no que se refire a uso de mascarillas,distancia e circulación polo centro.

O aumento de casos escolares en Galicia pode provocar a volta a medidas máis restrictivas polo que pedimos ás familias que dende a casa traballen cos nenos e nenas o emprego da mascarilla e o respeto polas distancias. A suavidade das medidas adoptadas neste curso con respecto a actividades no exterior, actividades extraescolares, comedor etc.. poden verse afectadas no caso de ter que volver a medidas máis restrictivas. Os posibles confinamentos tamén están determinados polo incumplimento destas medidas.

Un saúdo e gracias pola vosa colaboración.

Xoves Novembro 18, 2021
Start: 18/11/2021 21:03

Dende o ANPA QUINTÁN estanse a planificar actividades para ás familias pola igualdade. Deixámosvos toda a información:

Domingo Novembro 21, 2021
Start: 21/11/2021 21:27

Mañá luns celébranse as eleccións ao Consello Escolar do CEIP Pedro Barrié de la Maza. Recordade que é necesario cumprir as normas do Protocolo COVID do centro. Teredes marcas coa distancia necesaria para agardar turno. Tentade non facer aglomeracións no recinto do centro, respectando o transcurso normal das clases.

Domingo Novembro 28, 2021
Start: 28/11/2021 20:29

Dende o CEIP Pedro Barrié de la Maza, quixemos conmemorar o día contra a violencia de xénero cun video moi especial. Esperamos que vos guste.

Martes Novembro 30, 2021
Start: 30/11/2021 22:25

Estimadas familias:

Neste curso o centro ten que elaborar o Plan Dixital de Centro. É necesario a colaboración de todos na elaboración do Plan. Neste caso, comezamos pola realización dunha enquisa ao alumnado de quinto e sexto. acabades de recibir en Abalar Móbil o enlace á enquisa para que a podades cubir.

É moi importante colaborar para que o centro avance na educación dixital. A enquisa estará aberta dende o 1 de decembro ata o 12 de decembro. É moi importante que colaboredes axudando aos rapaces/as a cubrila. Grazas de antemán.

ENLACE Á ENQUISA PARA ALUMNADO DE QUINTO E SEXTO

Venres Decembro 03, 2021
Start: 03/12/2021 14:17

Estimadas familias:

Queremos recordar que o vindeiro martes día 7 de decembro non haberá clase ao ser un dos dous días non lectivos que escolle o centro seguindo a Orde que establece o calendario escolar. Pasade boa ponte¡¡