CORRELINGUA 2019

Hoxe participamos no Correlingua: unha xornada de convivencia na que aprendemos máis sobre a nosa cultura e a nosa lingua a través de xogos e cancións, ademais de coñecer nenos e nenas doutros colexios. Xogamos á turrasoga, ao paracaídas, á ra, carreiras de sacos, camiñamos cos zancos... Ao rematar repartiron os premios ás pancartas co lema "O galego é a fórmula". O alumnado de 5ºA creou un deseño moi orixinal. E resultou que os gañadores do primeiro premio foron...

Ao rematar na Praza Maior, ocupamos as rúas ata ao Auditorio onde cantamos e bailamos. Aí vos deixamos a participación dos nenos e nenas de 5ºA.

Noraboa ao alumnado de 5ºA polo traballo realizado e ao resto do alumnado polo apoio e colaboración.

story | by Dr. Radut