Becas Comedor e axudas para o material de Educación INFANTIL
Prazo aberto do 14 de agosto ao 12 de setembro para solicitar no Concello de Vigo ( de forma presencial ou por sede electrónica) as becas para o comedor escolar e para o material de Educación Infantil.
https://sede.vigo.org/expedientes/avisos/aviso.jsp?id=4798&lang=es
Información obtenida de:
https://metropolitano.gal/enfoque/abierto-el-plazo-para-solicitar-las-becas-comedor-del-concello-de-vigo-como-hacerlo/
FONDO LIBROS: publicación das listaxes e entrega de vales
Fondo libros 2024-2025
Listaxes provisionais: 2 xullo
Reclamación: 3 e 4 xullo
Listaxes definitiva: 5 xullo
ENTREGA DE VALES:
- DO 8 AO 12 DE XULLO: de 8.30 a 15.00 horas
- MÉRCORES 10 DE XULLO: de 8.30 a 18 horas
- VENRES 6 DE SETEMBRO: de 8.30 a 14.30 horas
É obrigatorio que para a recollida dos vales veña a buscalos a mesma persoa que solicitou o fondo libros
Nesas datas farase tamén a ENTREGA DO HISTORIAL ACADÉMICO PARA O ALUMNADO QUE REMATOU 6º DE PRIMARIA
ENTREGA DE LIBROS: AO INICIO DO CURSO.
FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O CURSO 24-25
A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA DO ALUMANDO ADMITIDO se debe facer na secretaria do centro entre o 20 e o 28 de xuño.
Preferiblemente do 24 ao 28 de xuño, no horario de 9.00 a 14.00
Ou o 20 e 21 de xuño, no horario de 9.00 a 9.45.
Recordamos que para formalizar a matrícula deberedes entregar:
ANEXO III-1 e 2 FOTOS de tamaño CARNÉ do alumno/a.
(O anexo foi entregado cos papeles de admisión, pero poderedes descargarlo premendo sobre él)
Recordamos que todo o alumnado que presentou admisión no noso centro foi admitido.
BENVIDOS E BENVIDAS FUTUROS POMBALEIROS
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2024-2025
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS
E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR
(EDUCACIÓN PRIMARIA) 2024-2025
CONVOCATORIA
Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.
DESTINATARIOS
Fondo solidario de libros: alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria
Axudas para adquirir libros de texto: alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria
Axudas para adquirir material escolar: alumnado de 1º a 6º de Educación Primaria
PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
Do 21 de maio ata o 21 de xuño de 2024, incluídos.
DOCUMENTACIÓN REQUIRIDA
Cubrir os ANEXOS I e II nesta ligazón.
Copia do LIBRO DE FAMILIA ou documento equivalente, onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar.
Copia do DNI/NIE/pasaporte de todos os membros computables da unidade familiar.
Se é preciso, xustificación de discapacidade, violencia de xénero, acollemento, sentenzas de separación ou divorcio...
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
Como di a orde, as solicitudes deben presentarse preferentemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B – anexo I e II) disponible na aplicación fondo libros https://www.edu.xunta.es/fondolibros a través da sede electrónica da Xunta de Galicia , https://sede.xunta.gal
Tamén pode ser entregada presencialmente no centro segundo o indicado: Opcionalmente e cando non sexa posible presentar as solicitudes de xeito electrónico, poderán presentarse presencialmente no centro seguindo estas instrucións:
Deben vir nos días do calendario establecidos, segundo o curso ao que pasan e en horario de 9´00h –9´40h. ou de13´15h.-13´55h. NON SE RECIBIRÁ NOUTRO DÍA (avísenos para concertar outra cita no caso de non poder vir nestes días por motivos xustificados).
LUNS 20 |
MARTES 21
|
MÉRCORES 22 Entrega de anexos ás familias que non poidan imprimilos |
XOVES 23 Entrega de anexos ás familias que non poidan imprimilos |
VENRES 24 Entrega de anexos ás familias que non poidan imprimilos |
LUNS 27 Entrega de solicitudes no centro no caso de non facela por sede electrónica 1º e 2º |
MARTES 28 Entrega de solicitudes no centro no caso de non facela por sede electrónica 3º |
MÉRCORES 29 Entrega de solicitudes no centro no caso de non facela por sede electrónica 4º |
XOVES 30 Entrega de solicitudes no centro no caso de non facela por sede electrónica 5º |
VENRES 31 Entrega de solicitudes no centro no caso de non facela por sede electrónica 6º |
LUNS 3 Entrega de solicitudes no centro no caso de non facela por sede electrónica ALUMNADO NOVO |
MARTES 4
|
MÉRCORES 5
|
XOVES 6 Corrección de erros e tarefas administrativas por parte do centro |
VENRES 7 Corrección de erros e tarefas administrativas por parte do centro. |
|
|
|
|
VENRES 14 Devolución de libros de texto do presente curso agás 1º-2º EP |
Na páxina web do centro e a través de Abalar se informará das datas de publicación das listas provisionais e definitivas de admitidos e excluídos así como das datas de recollida de vales.
A entrega de libros do fondo se fará a principios do vindeiro curso 24-25.
A publicación das listas provisionais e definitivas de admitidos e excluídos estará exposta no taboleiro de anuncios do centro.
CAMPAMENTOS DE VERÁN APAMP
¡¡Vuelve el campamento de verano más mólón de Vigo al #CAIApamp y abrimos plazo de inscripción ¡¡no os quedéis sin vuestra plaza!!
Si queréis solicitar plaza pinchad en el siguiente documento:
ADMISIÓN ALUMNADO NOVO:
COMEDOR ESCOLAR:
TODAS AQUELAS FAMILIAS DE NOVA ADMISIÓN QUE SOLICITARON PRAZA NO COMEDOR ESCOLAR DEBERÁN ENCHER O FORMULARIO DE ADSCRIPCIÓN A ANPA, ASÍ COMO O FORMULARIO DO COMEDOR E A AUTORIZACIÓN DE RECOLLIDA, ADEMÁIS DE PAGAR A CUANTÍA CORRESPONDENTE (a cuantía, o número de conta onde facer o ingreso e o número de teléfono ou e-mail onde enviar o xustificante de pago no formulario de adscripción) --- DATA TOPE DE ENTREGA 1 DE XUÑO
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipopombal/taxonomy/term/65
AULA MATINAL:
TODAS AQUELAS FAMILIAS INTERESADAS NA AULA MATINAL DEBERÁN POÑERSE EN CONTACTO COA ANPA A TRAVÉS DUNHA MENSAXE ESCRITA POR WHATSAPP NO NÚMERO DE TELÉFONO 652544971 . LEMBRADE QUE PARA O USO DE ESTE SERVIZO E PRECISO SER SOCIO DA ANPA.
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipopombal/taxonomy/term/67
IMPRESOS SOLICITUDE ANPA:
Podedes vir buscalos ao centro ou imprimilos na seguinte ligazón, recordade que para o comedor son un total de tres impresos.
https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipopombal/taxonomy/term/69
BECAS COMEDOR, MATERIAL ESCOLAR E FONDO LIBROS:
Estade atentos as próximas publicacións da web do cole (sairán próximamente)
FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA EN SECRETARIA ( 20- 28 XUÑO):
ENTREGA DO ANEXO III-1 e 2 FOTOS DE CARNÉ