6º Educación Infantil

UNHA MAÑÁ DO MÁIS COMPLETA

Apetécevos acompañarnos nunha parte da nosa mañá?

Preme na imaxe da escola e poderás ver os dous obradoiros que fixemos:

- No primeiro fixemos unha masa para fósiles con sal, fariña e auga; para facer a masa tivemos que medir e amasar.

- No segundo obardoiro metemos dinosaurios nun globo e enchémoos de auga para simular unha das causas polas que os dinosauros se extinguiron, o frío que reinou no planeta. Os nosos dinos quedaron no conxelador... a ver como os atopamos o luns...

Tamén desfrutamos da hora de ler dun xeito diferente... por primeira vez de xeito autónomo... Que maiores se fan!

PALEONTÓLOGOS TRABALLANDO

O alumnado de 6º de EI xa estamos traballando de pleno no noso proxecto, os DINOSAURIOS, e no grupo B fixemos un pequeno xogo no que tiñamos que practicar diferentes destrezas enfocadas no traballo dos paleontólogos: clasificar, contar, vocabulario de paleontoloxía, discriminación visual, traballo en equipo... e sobre todo traballar a autoxestión do tempo para ser capaces de pasar por todas as estacións de traballo sen que ninguén os guiase. Bo traballo rapazada!

OBRADOIRO DA NAI DE CLOE

Visitounos a nai de Cloe, Sonia, a facer un obradoiro para aprender a atar os cordóns. Pintamos o zapato, pegámolo no cartón, picamos os buratos e colocamos o cordón  e listo , a practicar. Preme na imaxe para ver o video.

SAÍDA A APÍPOLIS

Hoxe os nenos e nenas de infantil tivemos un día distinto pero moi moi divertido: fomos a Apípolis, a cidade das abellas! Alí fixemos unha vela con cera, preparamos galletas e ata visitamos o apiario vestidos como auténticos apicultores.

Si queredes ver un resumo deste día marabilloso, premede na imaxe

OBRADOIRO DE BALONCESTO DO PAI DE CANDELA

Na aula de 6º A tivemos a visita de Fidel, pai de Candela, ensinounos o seu traballo, entrenador de baloncesto, e fixemos xogos cooperativos e en equipo. Traballar en equipo reforza nos nenos e nas nenas os vínculos sociais e mellora as súas habilidades para relacionarse cos demais, aumentando a empatía e a solidariedade. Ademais, axuda a desenvolver a súa intelixencia emocional e a forxar unha autoestima sa. Preme na imaxe para ver o video.

OBRADOIRO COA FAMILIA DE LUCAS

O alumnado de 6º EI B rematamos o trimestre coa visita da familia de Lucas. A súa nai, Vanesa, leunos o conto "Isa trastos" para que dun xeito moi lúdico todos puidéramos descubrir a que se adican na empresa na que traballa: fan placas para axudar a cans e gatos cando se rompen algún oso e que así poidan seguir tendo unha boa vida. Ata puidemos ver unhas maquetas de como se coloca!

Despois uniuse ao obradoiro un membro máis da familia, o seu irmán Lucas, e axudounos a facer un can de papiroflexia. Pasámolo xenial. Moitísimas gracias familia!

Premede na imaxe para ver un pequeno resumo da actividade.

FIN DO PROXECTO DOS PIRATAS

O xoves 21 de marzo o alumnado de 6º EI puxémoslle o broche final ao noso proxecto cunha divertida búsqueda do tesouro no que as dúas clases, A e B, traballamos de xeito colaborativo para lograr atopar o premio ao noso esforzo ao longo de todo o trimestre. Para poder chegar ao tesouro tivemos que superar varias probas moi variadas: mímica, lectura, sumar, organización espacial, escritura... Pasámolo xenial e desfrutamos moitísimo!

OBRADOIRO COA FAMILIA DE PABLO

O pasado venres 15 de marzo recibimos na clase a Silvia, a nai de Pablo, e con ela puidemos aprender sobre ciencia, maís concretamente, química. Nunca é demasiado cedo para calquera aprendizaxe sempre e cando estea plantexado para o nivel madurativo do alumnado, é neste caso, así foi. Moitísimas gracias Silvia!

Preme na imaxe para ver os 5 experimentos que levamos a cabo e o ben que o pasamos.

VISITA AO MUSEO DO MAR

O pasado venres os nenos e nenas de 5 anos tivemos a sorte de ir, xunto cos compañeiros/as de infantil, ao Museo do Mar. Alí descubrimos un montón de cousas da vida mariña e ata visitamos o acuario!!

Si queredes ver o ben que o pasamos premede na imaxe.

OBRADOIRO DE TOPOGRAFÍA EN 6º A DE INFANTIL

Os pais de Lía, Sandra e Sergio, viñeron a aula a facer un obradoiro sobre o seu traballo de enxeñería topográfica, despois de explicarnos en que consistía o seu traballo fixeron un xogo e fomos enxeñeiros de distintos tipos e cada un de nos tivo que facer un material doa nosa especialidade. O rematar colocamos a nosa obra nun plano,Canto aprendemos e que ben o pasamos.  Moitas grazas papás.