PANXOLIÑAS POLO NADAL

Ola a todos e todas!

as nosas compañeiras do equipo de normalización lingüística preséntannos varias propostas de panxoliñas para que escoitemos e cantemos en boa compañía durante este Nadal.

Collede unhas culleres, botella de anís e lata de pementón e...que empece a festa!

MÚSICA EN SAMAÍN: OS ESQUELETOS

O alumnado de 5ºEP ponlle música a este Samaín-Halloween que está a piques de chegar.

Premede na imaxe e o comprobaredes.

PERCUTINDO CON REFUGALLO!

O alumnado de 5º e 6º de EP desfrutaron dunha sesión estupenda de percusión con material de refugallo.

Descubriron as posibilidades sonoras deste material que botamos ao lixo e a importancia de traballar en equipo para conseguir un bo resultado final.

Premede na imaxe e desfrutade do seu bo facer.

DANZANDO POLO MUNDO

Neste último trimestre, aproveitando o bo tempo, saímos ao aire libre para poder movernos libremente e viaxar polo mundo e as súas danzas.

Premede nas imaxes e desfrutádeas

ANACONDA (PERÚ)

HORA AHAVA (ISRAEL)