"Christmas around Europe 2015"

Protect de intercambio de manualidades con países europeos.

SELO DE CALIDADE NACIONAL

22/09/2016 16:56

O alumnado e profesorado do centro acadou o selo de calidade nacional pola participación no Proxecto Christmas around Europe 2015.

Noraboa!!!!

Diploma selo de calidade

Proyecto de manualidades con centros europeos

03/12/2015 20:27

Este ano  estamos particpando nun Proxecto de intercambio de manualidades con escolas Europeas.

Nos nas clases de Plástica estivemos facendo os bonecos que podedes ver polos pasillos do cole e que podedes intentar facer na casa coas vosas familias.

Proxecto de manualidades "Christmas around Europe 2015

03/12/2015 20:17

Na páxina do Proxecto podedes acceder os traballos que levan feito os socios dos outros países.

Para o día da paz imos facer unha pomba que ao longo do trimestre vaise convertir noutros paxaros.

pomba

Neste enlace atoparedes as instrucción para facelas