O SINDE NO BO CAMIÑO

COMEZAMOS A INVESTIGAR SOBRE O CAMIÑO

Familiares do alumnado de 2º contestan aunha enquisa feita polos nenos e nenas sobre o que queren saber dos peregrinos/as.As respostas enviaronnas nun vídeo  xa que pola situación na que estamos non poden achegarse ao centro para compartir con nós a súa experiencia.

Familias que tamén nos deixaron a súas Compostelas e as Credenciais de Peregrino para que as viramos na clase.

Moitísimas gracias as familias que colaboraron.

PRIMEIRA SAÍDA POLO CAMIÑO DE SANTIAGO

Primeira andaina do alumnado de 1º e 2º de primaria por un tramo do camiño de Santiago que pasa pola nosa localidade. Comezamos o camiño na Pasaxe, pasamos por Camposancos e pola ladeira do Monte Trega para logo regresar ao cole.

Observamos o camiño na estación do outono(os froitos,as árbores, as cores...);fixámonos na sinalización do camiño e nos diferentes puntos de interese da localidade como o colexio dos Xesuitas, cruceiro de Camposancos, fonte do Aloque.

Un bonito paseo que repetiremos na primavera.

POR SE NON VOS ABRE, AQUÍ TEDES OUTRO VIDEO CON OUTRO ENLACE:

KIZOA-Movie-Maker-bdxbb296 [640x480].flv17.35 MB