blogue de_Isa

CAMIÑO DE SANTIAGO EN FAMILIA

Posted in

Lucas empezou así de ben o mes de decembro!!

Fixo o tramo do camiño de Santiago coa súa nai, aquí vos deixo a proba.

Alan, Brais, Diego Adrover e Hugo fixeron de guías coa súa familia no percorrido do tramo do camiño de Santiago que pasa pola nosa localidade.Moi ben rapaces xa tedes un segundo selo da credencial de peregrino!!!

25 DE NOVEMBRO DÍA DA NON VIOLENCIA DE XÉNERO

Posted in

Esta semana celebrouse o día da non violencia de xénero.

Deixovos un conto para traballar cos vosos fillos e fillas a igualdade de xénero, e o respeto aos dereitos das persoas a realizarse integramente sexan homes ou mulleres.

Conto: ARTURO Y CLEMENTINA

O SINDE NO BO CAMIÑO

Posted in

Para ser un bo PEREGRINO ou unha boa PEREGRINA, tes que conseguir a túa "COMPOSTELA", e para iso tes que completar a túa credencial cos selos correspondentes.Aquí che deixo os retos que tes que conseguir para completala. Hai máis retos que selos polo que non é necesario cumprilos todos.

Comezamos o camiño!!!

CREDENCIAL DO PEREGRINO/A DE 2º DE PRIMARIA(pincha aquí)

COMEZAMOS A INVESTIGAR SOBRE O CAMIÑO

Familiares do alumnado de 2º contestan aunha enquisa feita polos nenos e nenas sobre o que queren saber dos peregrinos/as.As respostas enviaronnas nun vídeo  xa que pola situación na que estamos non poden achegarse ao centro para compartir con nós a súa experiencia.

Familias que tamén nos deixaron a súas Compostelas e as Credenciais de Peregrino para que as viramos na clase.Moitísimas gracias as familias que colaboran.

Xa temos as primeiras fotos DO CAMIÑO EN FAMILIA.

David fai o camiño coa súa avoa.                    Efrén levou a súa familia a facer o tramo

do Camiño de Santiago,xa tes un selo na credencial!!

ADIVINA ADIVINANZA

REPASAMOS OS MÚSCULOS DO CORPO

Posted in
Los músculos, an interactive worksheet by anabelenjara
liveworksheets.com

ROBOT CON REGLETAS

COMPLETA EL ROBOT CON LAS REGLETAS

HOLA!

Hola chicos y chicas!!

Me encanta que estéis aquí, visitando el BLOG,haciendo las fichas,jugando, cantando ,viendo videos y APRENDIENDO muchas cosas.

Os iré dejando cositas de repaso, videos y fichas interactivas.No dejéis de visitar el blog.

gallery columns=“4″ type=“rectangular“ link=“file“  ids=“13912,13911,13910,13906,13903,13894,13883,13720,… | Emoticones  imagenes, Emoticonos, Saludos de buenos dias

CIENCIAS SOCIAIS

QUEREDES XOGAR?

BOTAMOS UNHA PARTIDA E COMPROBAMOS O QUE APRENDIMOS EN CIENCIAS SOCIAIS.

TEDES QUE IR RESPONDENDO AS PREGUNTAS PARA AVANZAR DE NIVEL.

A XOGAR!!!!

CIENCIAS NATURAIS

Posted in

XOGO:levanta as cartas e atopa as parellas de ósos iguais.

HORA DE LER

ESTE XOVES DANI AMOSOUNOS O SEU LIBRO FAVORITO

ENCICLOPEDIA KIDS DOS ANIMAIS

GRACIAS DANI!

MATEO NOS CUENTA EL CUENTO "LA HISTORIA DE LA MANZANA ROJA" de Kalandraka

Una apasionante historia de una manzan que compra el hombre del traje de rayas a un frutero que lo engaña vendiendole una manzan de plástico.

GRACIAS MATEO!!

Aquí os dejo las fotos.

ESTE JUEVES ALAN NOS CONTO EL CUENTO "EL CONEJO BLANCO" DE Kalandraca.

El conejito blanco que salió a buscar coles a la huerta, pide ayuda a los animales para entrar en su casa, en la que se había metido una cabra cabresa....GRACIAS ALAN!

Aquí os dejo fotos.

MATEMÁTICAS.LA CENTENA

Posted in

Comparto presentacion Genially de ACTILUDIS.

Presentación para trabajar las descomposiciones en decenas y unidades. Se trata de una actividad en la que en primer lugar se muestran las descomposiciones y composiciones visualmente con palillos en unidades, decenas y centenas.Podeis trabajarlo en casa con los palillos del curso pasado.

HORA DE LER

Posted in

Este curso todo é moi diferente, só podemos ir a Bilbliosinde co noso grupo e a nosa titora.Fixemos a primeira visita para escoller libros para ler na aula na HORA DE LER.

Os xoves facemos un CONTACONTOS, cada XOVES un neno/a da clase traerá un libro da súa casa para compartir cos compañeiros/as.Preparará a lectura na casa e o día que lle toque lerao na clase.

Esperamos o voso conto preferido!

O Contacontos deste xoves foi por Nerea co libro "SALVAJE",a frase máis bonita do conto "porque no se puede domar algo tan felizmente salvaje".Aquí vos deixo fotos.

Aquí vos deixo fotos do Contacontos de Irene,"A MIÑA PROFE É UN MONSTRO!", e fotos da visita a Bibliosinde, xa temos na aula unha chea de libros para ler.

FUNCIONES VITALES

MATEMÁTICAS

MATEMÁTICAS OAOA

Seguimos traballando coas regletas facendo descomposición de números.

Aquí deixo 1 ficha de exemplo,podedes facer o mesmo con todos os números ata o 10.

CIENCIAS NATURAIS

COÑECEMOS O NOSO CORPO

O ESQUELETO

Curiosidades sobre el esqueleto humano

ESCOITA A CANCIÓN DE "MIGALLAS" PICANDO NO ESQUELETO

FICHAS.

1.-Aprende o nome dos osos e comproba o que sabes.

O noso corpo, una ficha interactiva de micorralespe
liveworksheets.com