Dinamización da Lingua

VÍDEO MUSICAL "MÁIS GALEGO"

23-F DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

O pasado venres celebramos no colexio o Día de Rosalía de Castro. Para esta conmemoración o alumando traballou na clase diferentes versos de Rosalía coas súas titoras. Tamén colorearon e debuxaron diferentes ilustracións relacionadas cos versos que lles propuxemos.

A continuación confeccionamos diferentes murais cos versos proporcionados polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega. Por último, todo o alumnado participante recibiu un agasallo conmemorativo do Día de Rosalía de Castro.

RAP DO MAGOSTO

CANCIÓN DO SAMAÍN 5º DE PRIMARIA

24 DE OUTUBRO. DÍA DAS BIBLIOTECAS. UNHA ÁRBORE

LETRAS GALEGAS 2023: CONCURSO DE PREGUNTAS E PROXECCIÓN DO VÍDEO MUSICAL REALIZADO CO ALUMNADO.

Con motivo da celebración do Día das Letras Galegas, dende o EDLG organizamos un concurso de preguntas (Kahoot) sobre lingua e cultura galega no que participaron cativ@s de todos os cursos mesturados en grupos con nen@s de diferentes idades.

COMPROBA O QUE SABES PREMENDO NA SEGUINTE IMAXE.

Despois do concurso continuamos coa estrea do vídeo musical da canción "Lingua guapa" do libro-disco "Cantos que contan..." de Fina Casalderrey, elaborado en colaboración coa profe Lucía (música).

Aquí tedes o resultado:

LETRAS GALEGAS 2023: PANEIS BIOGRAFÍA FERNÁNDEZ DEL RIEGO.

Con motivo da celebración do Días das Letras Galegas o alumnado de 4º de Primaria elaborou uns paneis co resumo da biografía  de Francisco Fernández del Riego.

Podes acceder aos materiais na seguinte ligazón.

BIOGRAFÍA FERNÁNDEZ DEL RIEGO - CEIP MALLÓN

GAÑADORAS CONCURSO DESEÑO LOGO CHAPAS ROSALÍA