Libros de texto

Fondo solidario libros de texto e axudas para libros e material

Hoxe publicouse a ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

DESTINATARIOS

Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de EP e en 1º, 2º, 3º e 4º da ESO.

Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de EP e en educación especial (EE); así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira (discapacidade ≥ 65%) e na disposición adicional segunda (necesidades específicas de apoio educativo –NEAE-), circunstancia que fará constar o centro na solicitude.

Axudas para adquirir material escolar: alumnado matriculado en EP, ESO e EE.

O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (EDIXGAL) no curso 2024/25 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, poderá solicitar a axuda para adquirir material escolar.

SOLICITUDES

Prazo: do 21/05/2024 ao 21/06/2024 (incluídos)

Forma de presentación:

A solicitude será única para todos os fillos/as ou tutelados que estean admitidos no mesmo centro docente para o curso 2024/2025. Se estivesen admitidos en centros distintos deberán facer unha solicitude para cada un dos centros.

Electrónica: utilice esta aplicación e presente solicitude na Sede Electrónica

Presencial con asistencia da aplicación : cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro educativo

Presencial manual: cubra os Anexo I e Anexo II  da Orde da convocatoria e presénteos no centro educativo.

- Impreso solicitude_castelán

- Impreso solicitude_galego

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL

ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2022/23

O PRAZO de presentación vai do 19 de maio ao 22 de xuño.

A SOLICITUDE será única para todos os alumos/as matriculados/as nun mesmo centro educativo o vindeiro curso (salvo que se tramite pola sede electrónica donde haberá que facer unha solicitude por cada alumno/a) e poderá cumprimentarse:

•  De xeito manual, solicitando o modelo na secretaría do centro ou imprimindo o modelo pinchando neste enlace.
  • Na Aplicación Fondolibros, e realizando a presentación na sede electrónica da Xunta de Galicia ou presencialmente no colexio

Poderán solicitar:

• Axudas para material escolar (de 1º a 6º de Educación Primaria)
  • Axudas para libros de texto (1º e 2º de Educación Primaria)
  • Participar no fondo solidario de libros de texto (3º e 4º de Educación Primaria). O alumnado de 5º e 6º do noso centro non pode optar ás axudas para libros por pertencer ao Proxecto E-dixgal (si poden solicitar as axudas para material escolar).

LIBROS_CURSO 16-17

No adxunto vai a relación de libros de texto para o curso 16-17