« Maio 2021 »
LunMarMérXovVenSábDom

NOTIFICACIÓN URXENTE

Os resultados do cribado realizado esta fin de semana e na tarde de hoxe, serán notificados nos vindeiros días polo sergas mediante unha mensaxe.

No caso de non recibir mensaxe enténdese que o resultado é negativo, de todos modos deben contactar co seu centro de saúde para actualizar os datos de contacto.

En ningún caso deben chamar a Xefatura Territorial xa que obstaculizan o servizo de citas e xestión.

COMUNICACIÓN COVID

Estimadas familias,

Dada a incidencia de casos no centro, gustaríanos pedirvos que agora máis que nunca extremedes as precaucións e axudedes a manter as normas de prevención.

Recordade:

- Se algún dos vosos fillos ou fillas ten algún síntoma, por leve que sexa, que permaneza na casa e asista ao pediatra para descartar un posible positivo.

- Evitade na medida do posible a socialización en espazos públicos.

- Lembrar aos voso fillos e fillas a importancia de manter a distancia de seguridade, o uso adecuado da máscara e o lavado de mans.

Isto o paramos entre todos e todas. Moitas grazas.

14 DE MAIO FESTIVO DO CENTRO

O DÍA

VENRES 14 DE MAIO

NON HABERÁ CLASES POR SER ELEXIDO COMO FESTIVO POLO CENTRO EDUCATIVO

LISTADO PROVISONAL ADMISIÓN

Está publicada a listaxe provisional de admitidos e non admitidos para o curso 2021. 2022. Dita listaxe so se pode consultar ou ben no taboleiro de anuncios do centro (no interior) ou ben, quen presentara a solicitude electrónicamente, poderano facer na propia aplicación.

Pódense efectuar reclamacións no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte á publicación. As mesmas irán dirixidas ao Consello Escolar.

Liáns, Santaia, 24. 04. 2021

FELIZ DÍA DO LIBRO

PICA NA IMAXE PARA PODER VER O VÍDEO QUE PREPARAMOS DENDE A BIBLIOTECA...

Semana da Prensa

Aquí temos unha mostra do que os nenos/as do Isidro fixeron na semana da prensa.

ENTREGA XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS ALEGADOS

As familias que presentaron solicitudes de admisión  para 6º de educación infantil, terán que presentar a documentación xustificativa dos criterios alegados entre o 25 de marzo e o 15 de abril.

En 3º, 5º e 6º de educación primaria, ao non haber vacantes, o alumnado con solicitude para estes cursos , provisionalmente non foi admitido.

resto de cursos non deben presentar ningún tipo de documentación neste prazo, por non haber máis solicitudes presentadas que prazas ofertadas no centro.

Antes do 25 de abril publicarase no taboleiro de anuncios do centro a listaxe provisional de admitidos/as (avisarase cando esté publicada na páxina web).

Museo Virtual

MUSEO VIRTUAL. UN ANO DE COVID19

Aquí podedes ver unha mostra dos sentimentos dos nosos alumnos/@s sobre a pandemia.Unha visión distinta e persoal.

Libre interpretación.

APERTURA PROCESO ADMISIÓN

Benqueridas familias:

O vindeiro día 1 de marzo comezará o proceso de admisión.

Para levar a cabo este proceso coa maior seguridade para todos/as, a solicitude de admisión farase prioritariamente de forma telemática a través da sede electrónica:

Podedes ver as instruccións para cubrilo correctamente picando AQUÍ. É moi importante para facelo correctamente.

Debedes adxuntar a esta solicitude o DNI de todos os membros da unidade familiar (por si houbera algún erro, poder facer a comprobación), o libro de familia e o padrón. Recordade que a solicitude deberá estar asinada por todas as persoas que autoricen a consulta de datos e polos proxenitores/representante legal. Como soamente é posible asinar dixitalmente o documento por unha persoa, se deberá anexar o escaneo dos documentos asinados polo resto de persoas que aparecen na solicitude e deban asinala.

Unha vez revisada a documentación presentada pola secretaría do centro, de faltar algunha documentación, poñerémonos en contacto co pais/nai ou titor/a legal dos/das solicitantes para intentar subsanar o posible erro.

De forma excepcional, para aquelas familias que non poidan facer a solicitude telemática, a secretaría do centro estará aberta de 09:00 a 14:00 para a presentación da solicitude xunto coa documentación necesaria, pero a atención será mediante cita previa para evitar posibles aglomeracións inncesarias. Para a solicitude de cita previa, deberase mandar un email a ceip.isidro.parga@edu.xunta.gal ou ben, chamar a  ao 881.880.802 de 09:00 a 14:00 horas. Só poderá vir unha persoa por alumno/a solicitante e a duración do trámite non poderá superar os 15 minutos, polo que rogamos que veña todo xa cuberto e revisado.

Na entrada do centro haberá a disposición das familias xel desinfectante. É  necesario que cada un traia o seu bolígrafo por si houbera calquer erro na solicitude o poidan cubrir correctamente.

Toda a información en relación ao centro, lexislación, ou normas que regulan este procedemento, están dispoñibles dende o comezo do proceso na web do centro no apartado de secretaría en admisión.

MÁIS INFO SOBRE ADMISIÓN: AQUÍ