« Maio 2022 »
LunMarMérXovVenSábDom

LISTADOS DEFINITIVOS DE ADMISIÓN

Estimadas familias:

Dende hoxe pódense consultar as listaxes definitivas de alumnos/as admitidos/as e non admitidos/as para o vindeiro curso 22-23 na secretaría do centro do centro, ou ben, as persoas que realizaron a solicitude dende a chave 365 entrando na propia aplicación.

As persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte da publicación.

Non se van dar información via telefónica nin por e mail sobre as listaxes de admitidos/as nin de non admitidos. Todos estos son datos de carácter persoal suxeitos á protección de datos, por tanto, tampouco está permitido sacar fotografías da listaxe, se alguén o fai será o responsable de dito feito.

Ao non haber reclamacións, non houbo modificacións respecto á listaxe provisional.

A formalización da matrícula será entre o 20 e o 30 de xuño e daranse as indcación oportunas unha vez no aproximemos á data.

13-5-22

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS ADMISIÓN 2022-2023

Dende onte xa están publicadas as listaxes provisionais de admisión.

Seguindo a orde correspondente, só poderán ser revisadas a través da aplicación de admisión alumnado para aquelas familias que fixeron o trámite vía online, ou ben de forma presencial na secretaría do centro para aquelas que fixeron o trámite de forma presencial.

Non se dirá ningunha información por vía telefónica para non incumprir a norma.

Poderase formular reclamacións a estas listaxes no prazo de 5 días hábiles contados a partir de hoxe ante o consello escolar.

21/4/22

ESCOLA DE FAMILIAS: TECNOLOXÍA, CONVIVENCIA E ADICCIÓNS

Estimadas familias,

Anunciamos a charla de Escola de familias que organiza o Centro de Formación e Recursos da Coruña sobre "Tecnoloxía, convivencia e adiccións" por se é do voso interese.

Un saúdo.

ACHEGA DOCUMENTACIÓN BAREMO ADMISIÓN

Todas as persoas que solicitaron praza para o vindeiro curso para 6º de educación infantil e 1º, 2º e 3º de educación primaria deberán achegar a documentación xustificativa para que a puntuación solicitada do baremo sexa valorada en base a eles.

Prazo de presentación: Do 24 de marzo de 2022 ao 6 de abril de 2022. (Non se recollerán documentos antes da data prevista nin despois, tampouco por e mail).

NOVAS SOBRE O USO DAS MÁSCARAS

O subcomité clínico que asesora á Xunta de Galicia na xestión da pandemia pola covid-19, vén de acordar na súa xuntanza de onte, deixar de recomendar o uso das máscaras nos espazos ao aire libre dos centros educativos da comunidade.

NORABOA!!!!!!!!!!!!!!

DENDE O EQUIPO DIRECTIVO E O CLAUSTRO DE MESTRES/AS, QUEREMOS DAR A NORABOA, OS ALUMNOS/AS QUE FORMAN O EQUIPO DOS LIMPAMUNDOS E A MESTRA ALICIA TOJEIRO, QUE VEÑEN DE RECIBIR, ESTA SEMANA, O PREMIO POLA CREATIVIDADE DEMOSTRADA NA CREACIÓN DE XOGOS.

ÁNIMO E TODOS A XOGAR E DESFRUTAR PARA SEGUIR APRENDENDO.

NOVA CHARLA PARA PAIS E NAIS

DE NOVO DENDE O CEFORE FACILÍTANNOS  A POSIBILIDADE DE ESCOITAR A UNHA PERSOA CON SOBRADA EXPERIENCIA COMO É NESTE CASO ANTONIO RIAL BOUBETA, PROFESOR NA USC.

ESTAS CHARLAS PARA PAIS/NAIS SON POSIBLES GRACIAS A COLABORACIÓN DO CENTRO DE FORMACIÓN, TODOS OS CENTROS DE ENSINO DO CONCELLO E O PROPIO CONCELLO.

ENGADIMOS A INFORMACIÓN E O ENLACE PARA A INSCRIPCIÓN.

PROBLEMÁTICA SUBSTITUCIÓN CONSERXE

Estimadas familias,

Informamos dende o centro, que debido á baixa do conserxe e a súa suplencia con persoal que non cubre todas as súas funcións, o día 10 de marzo non funcionou a calefacción por falta de revisión e control da mesma. Igualmente hai outras tarefas que non se veñen desenvolvendo por falta de coñecementos por parte da persoa substituta.
Solicitamos en diversas ocasións, dende anos anteriores, ao Concello de Oleiros, que cubrisen as ausencias ou permisos do conserxe con persoal cualificado para desenvolver todas as súas competencias sen ter aínda a resposta axeitada.

Esta mensaxe foi enviada tamén ao Concello de Oleiros para subsanar esta situación coa maior brevidade posible.

Un saúdo