R/ Francisco Rodríguez, 6, 15679, O Temple- Cambre (A Coruña)

Tfno.: 881880330. COVID: 641770209. E-mail: ceip.graxal@edu.xunta.gal Código centro: 15032426

Pais/Nais

Bibliotecas escolares de Galicia
Radio na Biblio

Imaxes Designed by Freepik

Iconos diseñados por Freepik from www.flaticon.es

COMEDOR: LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Publicada a listaxe provisional de admitidos para o uso do comedor durante o curso 2021-2022 na cristaleira interior do colexio.

Prazo de alegacións: ata o día 8 de xullo.

Publicación da listaxe definitiva: primeiros días de setembro.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021-2022

Convocatoria para participar no fondo solidario de libros de texto e solicitar axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2021/2022.

Código do centro: 15032426.

25/06/2021. Publicada a listaxe provisional

30/06/2021. Publicada a listaxe definitiva.

Por protección de datos, as listaxes só se publicarán na cristaleira interior do centro.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2021-2022

LIBROS DE TEXTO E

MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2021-2022

AVISOS IMPORTANTES:

• En Educación Infantil non hai libros de texto.
  • Os libros de inglés, música e plástica non forman parte do fondo solidario de préstamo: as familias deberán mercalos. En 1º e 2º EP si se poderían mercar co cheque de axudas.
  • En 4º e 6º de EP, recomendamos non mercar os libros que aparecen con asterisco *!: hai existencias suficientes no colexio para todo o alumnado e tamén existe a posibilidade de que non se utilicen. Os titores confirmarán o seu posible uso en setembro.

CALENDARIO 2021

Preme na imaxe para ver/descargar o calendario elaborado polo alumnado do centro.

Calendario 2021

IMPRESOS

Dende a sección Secretaría > Impresos pódense descargar:

• impresos de uso máis frecuente (xustificación de falta, non asistencia ao comedor, etc.)
  • impresos de inicio de curso (datos do alumno/a, autorizacións para a recollida, etc.)
  • declaración responsable COVID-19 e exemplo de enquisa de autoavaliación.

COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS

As principais canles de comunicación a nivel de centro coas familias do alumnado serán a páxina web e a aplicación abalarMóbil.

• Pregamos que os responsables de todo o alumnado do centro que aínda non teñan a aplicación abalarMóbil, a descarguen para recibir a información e avisos directamente nos seus dispositivos.
  • Máis información en abalarMóbil: instalación e rexistro, manual, etc.

*Aviso novo alumnado: o avance ao curso académico 20/21 en ABALAR realizarase o día 9 de setembro, polo que pode que a aplicación non recoñeza ao novo alumnado antes dese día. Calquera información ou aviso serán publicados na páxina web.

*Aviso novo alumnado con irmáns no centro: hai que desinstalar e volver instalar a aplicación para poder recibir a información do novo alumno/a.