Curso actual

INFORMACIÓN ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 21-22

ANPA FRIÓNS - CURSO 2021/2022

Dende a Asociación de Nais e Pais do colexio CEIP Frións (ANPA FRIÓNS), un ano mais querémosvos dar a benvida a este centro, tanto ás novas familias coma os que xa levamos un tempo formando parte desta familia educativa. O obxectivo da Anpa segue sendo velar polos intereses do alumnado deste centro e colaborar coa organización de actividades de interese para todos, tanto polos actos culturais (actuacións, eventos nadal, …) como de concialiación (actividades extraescolares e plan madruga). Se querédes axudar a que esta labor sexa posible facédevos soci@s tan só por 15 €/curso de cota, e se queres proba a túa sorte coa lotería de nadal que temos á venda.

Podedes facer o ingreso da cota na conta da ANPA: ES82 2100 5970 9902 0004 9541 (indicando en concepto o nome e curso) ou en efectivo a calquera dos membros da directiva.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

(este curso aínda non temos actividades no centro pero as actividades extraescolares  segurán levandose a cabo  nos centros e academias concertados, se estades interesados poñedevos en contacto  cos diversos centros para ver dispoñibilidade, sxa que debido á actual situación sanitaria teñen que ser grupos reducidos e estables)

XADREZ (Alberto633 44 76 74)

PANDEIRETA (Manola 674711088): Nas aulas de Pop´s. Precio 18€. Os  mércores, de 16:30 a 17:30.  (Mais opcións contactade coa profe).

GAITA / BAIXO ELÉCTRICO / FLAUTA TRAVESERA (Alberto Millán 696006310)

TEATRO / FRANCÉS (Conchita  615873620)

INGLÉS: Consultar opcións soci@s da ANPA en MEMORY e LIBERTY.

TALLER RELAXACIÓN (Fran SURYA): 699443547

ARTES PLÁSTICAS (Xardín Ventureiro616628534)

XIMNASIA ACROBÁTICA (Juanra Yumi): 628042546

RELACIÓN COLABORADORES ANPA FRIÓNS

Estas son as empresas nas que os soci@s da ANPA FRIÓNS poden mercar ontendo descontos, imprescindible presentar o carnet de soci@:

ALIA DEPORTES: 15% de desconto excepto rebaixas e promocións.

PODIUM SPORT: 10% de desconto excepto rebaixas e promocións.

DAGA SPORT: 10% de desconto excepto ofertas non acumulables.

TAPICLEANER: 10 % de desconto en todo tipo de traballos.

7 ENANITOS: 10% de desconto excepto rebaixas e promocións.

CEMPÉS: 10% de desconto excepto rebaixas e outras promocións.

MARILÓ FLORISTAS: 10% de desconto.

BRAMIX: Obsequio de un bono de 10€nos cumpreanos e 1,5€/hora de martes a xoves.

MILAR SAMPEDRO: 5% de desconto excepto xogos, videoconsolas, informática e móbil.

PETROS AGROFAUNA: 5% de desconto excepto ofertas.

RAMONITA REGUEIRA: 5% desconto en roupa infantil.

ROVI: 5% de desconto excepto rebaixas e promocións.

EL BOSCO: 5% de desconto en manualidades e enmarcación.

RINCÓN BENZALÁ: 5% de desconto en marcos inferiores a 50€  e 10% en material e marcos superiores a 50€.

CARNICERÍA MANOLO: 8% de desconto excepto ofertas.

XOGUETERÍA OS NENOS:compras superiores a 25€ desconto dun 5%, e hasta 25€ desconto dun 10%, excepto promocións e período de nadal e verán.

TRASTIÑOS: 10% de desconto excepto rebaixas e promocións.

ACADEMIA SAPIENS: 5% de desconto nas mensualidades e 5€ de desconto irmáns.

Si sabedes dalgún comercio que esté interesado en colaborar facédenolo saber. Moitas grazas.

Para poñerte en contacto con nós:https://www.facebook.com/anpa.frionsoufalando cos membros da directiva.

CURSO 2021-2022

BENVIDOS AO CURSO 2021-2022