Benvidos ao CEIP Plurilingüe San Bartolomé

Preme na imaxe- No vídeo poderás coñecer a nosa oferta educativa.

Axudas adquisición de máscaras alumnado

Infórmase da convocatoria para a solicitude de máscaras para o alumnado de E. Primaria, regulado pola Orde do 6 de novembro de 2020.

NON terá que presentar solicitude o alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

Terá que presentar solicitude o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algún dos seguintes requisitos:

- Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros.

- Alumnado matriculado en educación especial.

- Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

- Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

O prazo de solicitude remata o 27 de novembro. Os impresos deberán presentarse en conserxería de 12:30 a 13:00h mantendo as medidas hixienico- sanitarias pertinentes.

Premer no arquivo adxunto para imprimir o formulario.

SAMAÍN 2020

Este ano celebramos o Samaín dun xeito diferente.

Preme na imaxe para acceder ao vídeo

O NOSO COLE RESULTOU GAÑADOR DO II CONCURSO DE PODCASTS RADIO NA BIBLIO

O noso cole gañou o premio no II Concurso de Podcasts- Radio na Biblio cun podcast creado con motivo da visita do escritor Antonio García Teijeiro. Fíxose un traballo previo importante  a ese día  desde as diferentes áreas para coñecer, por unha banda, a este autor, a súa obra... e, pola outra, a elaboración dun programa de radio dentro do noso proxecto relacionado cos medios de comunicación.

Nesta ocasión, os encargados de entrevistar na nosa radio a Antonio García Teijeiro foron Saúl, Breixo e Lucía. Dámoslles a noraboa a todos.

Podes volver a escoitar o podcast no seguinte enlace da nosa canle de Ivoox.

HORARIOS CURSO ESCOLAR 2020-2021

Nos seguintes documentos adxuntos poderán visualizar e descargar os horarios dos grupos para o presente curso 2020-2021

ALMORZOS SAUDABLES

DESCARGA O DOCUMENTO ADXUNTO

GUÍA PROTOCOLO COVID-19

Premer no adxunto para visualizar a guía/resumo do protocolo COVID-19 da Xunta de Galicia.

REUNIÓNS GRUPAIS

Infórmase dos horarios para a realización das reunións grupais cos titores dos cursos de E. Primaria, que terán lugar o martes día 15 de setembro:

16:00h: 1º, 3º e 6º curso.

17:00h: 2º, 4º e 5º curso.

Prégase puntualidade e acceso con mascarilla. Soamente poderá asistir unha persoa por alumno e os alumnos non poderán acompañalos.

INICIO SERVIZO COMEDOR ESCOLAR

Infórmase de que o servizo de comedor escolar comezará a semana que vén ante os problemas para atopar cátering que traballe con grupos pequenos de alumnos.

A ANPA está a traballar activamente para ofertar un servizo de calidade e a un prezo asequible como ata o momento, mantendo as medidas establecidas polo protocolo COVID-19 da Consellería de Educación.

Ao longo desta semana informaráselles do cátering que asumirá as labores, o prezo e o día en que comezará o servizo.

Modelo enquisa autoevaluación

No documento adxunto preséntase un resumo do protocolo COVID-19 a disposición de toda a comunidade escolar. Na última folla teñen á súa disposición un modelo de enquisa de autoavaliación clínica para identificar síntomas compatibles coa enfermidade.