You are hereA Constitución no cole dos Blancos

A Constitución no cole dos Blancos

Este traballo foi realizado polos alumnos e polas alumnas de 2º e 3º de Educación Primaria do “CEIP Plurilingüe Os Blancos”, durante o curso escolar 2.018 - 2.019, para celebrar o Día da Constitución.
O traballo do mestre e titor deste grupo de alumnos e alumnas, en relación á elaboración da presente Constitución, consistiu en explicar artigo por artigo, punto por punto e disposición por disposición, a “Constitución Española do 6 de decembro de
1.978”. As miñas explicacións adapteinas sempre ó nivel de compresión destas nenas e nenos –lembremos que teñen entre 7 e 8 anos-.
O seu traballo foi realmente o importante: tiveron que escoitar as miñas explicacións para logo expoñer as súas ideas sobre as mesmas e posteriormente votar para decidir entre todo o grupo-clase se se mantiña cada aspecto tratado na “Constitución Española do 6 de decembro de 1.978”, se o modificaban, se o suprimían ou, incluso, se introducían algo novidoso en relación ó texto da citada “Constitución de 1.978”.
Os alumnos e alumnas de 3º elaboraron completamente esta norma, contando tamén co alumnado de 2º curso durante a maior parte do traballo, aínda que non na totalidade do mesmo.

Abaixo teñen o resultado obtido:

1.-Constitución de Os Blancos proposta polos nenos, versión en Castellano.

2.-Constitución de Os Blancos proposta polo grupo de nenos, versión en Galego.