Horarios/Calendario

HORARIOS

HORARIO LECTIVO

O horario lectivo é de 9.30 a 14.30.

HORARIO DO EQUIPO DIRECTIVO

O horario de atención ao público é o seguinte:

Dirección e xefatura de estudos: de luns a venres de 9.30 a 10:15 ou por correo electrónico (ceip.atin.cela@edu.xunta.gal)

Secretaría: de luns a venres de 9:30 a 10:15 e os xoves de 13:45 a 14:20.

É necesario solicitar cita previa no teléfono 886110353.

O centro non conta con persoal administrativo, e o equipo directivo ten dedicado a gran maioría do seu horario a docencia, por este motivo vese na necesidade de estructurar así a atención ás familias.

Grazas pola compresión e desculpen as molestias.

HORARIO DE TITORÍAS

O horario de atención ás familias para titorías con cita previa é os martes de 16.30 a 17.30.

CALENDARIO ESCOLAR 23-24

Clicando na seguinte imaxe poden acceder ao resumo do calendario escolar onde aparecen os días non lectivos, e as diferentes conmemoracións e actividades que se levaran a cabo este curso no centro.

E clicando aquí teñen acceso a orde de calendario escolar do curso 2023-2024 na que se basea o resumo anterior.