Benvidos

Telf/Fax: 886 110353
ceip.atin.cela@edu.xunta.es

Día do libro

Esta semana celebramos o día do libro cunha moi boa iniciativa; os nenos/as maiores do cole contábanlle aos máis pequenos un conto. Reunímonos todos xuntos na entrada para disfrutar escoitando e lendo marabillosas historias.

PONLLE AS PILAS AO TEU BOCATA!

"AS CONSERVAS TEMOS UN MONTÓN DE ENERXÍA PARA O TEU BOCATA"

Seguir unha dieta rica e equilibrada é fundamental para crecer. Para iso precisamos dunha alimentación adecuada, completa e variada. As especies marinas en conserva, combinados con diferentes vexetais, cereais, lácteos... servirán para elaborar bocatas cheos de enerxía. Experimentade con diferentes combinacións e deixade voar a vosa imaxinación á hora de facer o voso bocadillo.

Onte todo o alumnado de primaria puxéronlles as pilas ao seu bocata!!

VISITA DE MAR GUERRA

O pasado mércores 21 de marzo a escritora Mar Guerra visitou aos nenos de 5º e de 6º.  Mar contounos moitas cousas interesantes e tamén lle fixemos moitas preguntas sobre o libro que estivemos a ler: Xenaro e misterio da mochila verde.

Día da poesía

Hoxe celebramos o día mundial da poesía, enchendo o corredor de poesías feitas por todo o alumnado do cole. Noraboa poetas e poetisas por estes traballos estupendos!

POEMA AMIZADE

@s nen@s de primeiro queremos compartir con todos vós un precioso poema sobre a amizade. Animádevos a memorizalo tamén. Esperamos que os guste tanto coma a nós!

SESIONS DE EDUCACIÓN VIAL

O Concello de Mos, en colaboración coa Dirección Xeral de Tráfico, desenvolveu no noso centro durante toda a semana unhas sesións formativas de Educación Vial dirixidas a todo o alumnado do cole. Nun primeiro momento tivemos unha charla teórica con Olga na que repasamos os sinais de tráfico máis importantes ou as recomendacións básicas como condutor e peón. Despois  aplicamos o aprendido no impresionante circuito habilitado no nosos pabillón. Tamén queremos dar as grazas aos axentes da Policía Local de Mos os bos consellos que nos deron.

Diario de Atin

Para celebrar a semana da prensa cada aula redactou a súa noticia particular, recollendo unha noticia relevante do acontecido nos últimos días. A continuación podedes apreciar todas as noticias do cole.

VISITA AO TEATRO AFUNDACIÓN EN VIGO

VISITA AO TEATRO "A FUNDACIÓN"

Onte os nen@s de 1º e 2º fomos a Vigo ao teatro "A Fundación" a ver o espectáculo de títeres titulado "GARBANCITO EN LA BARRIGA DEL BUEY".

Antes, fixemos unha parada para tomar a nosa merenda e xogar no parque.

Encantounos esta obra de teatro e recomendámoslla a todos. Risas aseguradas e unha historia que engancha, que máis se pode pedir?