Benvidos

Telf/Fax: 886 110353
ceip.atin.cela@edu.xunta.es

Contacontas de Nadal

Onte todo o alumnado de educación infantil disfrutamos dun contacontos navideño, no que axudamos a buscar a estrela de Nadal e pedimos un desexo para estas festas.

ASÍ SOMOS

A clase de 3 anos seguen traballando sobre o noso corpo, nesta volta fixeron a súa silueta.

O noso corpo

Aquí vos deixamos algunhas fotos de máis cousas que levamos aprendido sobre o noso corpo.

CANTO MEDRAMOS

Ao longo de todo este mes, na aula de 3 anos,estivemos aprendendo cousas sobre o corpo humano, e para empezar comprobamos canto temos medrado dende que eramos bebés ata agora. Xa somo moi maiores, medramos moitísimo!!!

Magosto 2017

Así de ben o pasamos fai uns días no magosto do cole! Estaba todo boísimo!

PROXECTO FARO DA ESCOLA

Hoxe viñeron ao noso centro Bruno Rodríguez (periodista) e Ricardo Groba (fotógrafo). Ambos son traballadores de Faro de Vigo. Estiveron cos rapaces e rapazas de 5º e 6º pola mañá para contarnos como se fai un periódico, quen traballa nel, como se redactan as noticias ou como facer boas fotos.  Ademais contáronnos un montón de anécdotas dos seus traballos.
Foi unha sesión moi interesante na que aprendemos moitísimas cousas.
Agora toca poñer en práctica todos os seus consellos e lanzarnos no noso proxecto de periódico escolar.

Moitísimas  grazas Ricardo e Bruno por compartir con nós o voso valioso tempo.

VISITA A RADIOVIGO E LOCALIA

Saída Radio Vigo

(15 de novembro 2017)

O pasado día 15 de novembro de 2017, alumnado de quinto de Ed. Primaria do CEIP Atín Cela de Mos, participou nunha actividade complementaria en RADIO VIGO.

Queremos agradecerlles a Salva, a Javier e aos seus compañeiros/as, así como a todas aquelas persoas que posibilitaron que se puidese facer esta visita.

Aos rapaces de quinto de EP esta actividade pareceunos unha oportunidade moi orixinal e divertida na que aprendimos cousas novas dunha forma diferente.

O que máis nos gustou foi a radio pero a televisión tamén estivo moi ben. En fin encantounos  toda a visita!

Con Salva, na radio, aprendimos que as “hueveras” e os paraventos sirven para non oír con eco e para que non se escoite a nosa respiración ou o vento cando falamos polo micro.

Tamén fixemos uns anuncios ou “cuñas publicitarias” sobre o cole e aprendimos que hai diferentes postos de traballo nunha mesma emisora: locutores, técnicos, ...

Na televisión, con Javier, vimos que no plató había varias cámaras, cables e un fondo verde utilizado para o efecto “croma”. Ademáis, cunha manta da mesma cor fixémonos invisibles coma Harry Potter nas suas películas.

Foi unha actividade impresionante. Esperamos repetila algún día, xa que foi moi divertido explorar estes platós. Por iso, gustaríanos agradecerlles a invitación e que puidésemos entrar e compartir con vós esa mañán.

Moitísimas gracias.

Alumnado de 5º de Ed. Primaria.

Mos , 17 de novembro 2017

CUÑAS PUBLICITARIAS

O magosto en 3 anos

A pasada semana celebramos o magosto no cole, aquí tedes a primeira experiencia dos cativos de tres anos nesta festa!