Inicio das actividades lectivas

Aprezadas  familias benvidas ao novo curso !

Mañá iniciamos as actividades lectivas , debido á situación sanitaria  imos facer un incio de curso sen poder ter a reunión de primeiro día.

O alumando de primaria entra ás nove do mesmo xeito que o fixo ao longo do curso pasado.

Os de 1º e 2º pola porta traseira do corredor da ala norte.

Os e 3º, 4º, 5º e 6º pola porta principal da ala norte.

O alumnado de infantil  cinco minutos máis tarde pola entrada a ala sur dende o patio.

Ás saídas tamen coiciden coas do curso anterior.

Para o alumnado que utliza o transporte en principio tamén se manteñen os horarios de recollida nas paradas.

Se utilizades o coche, polas obras que se están realizando en Concheiros e Cruceiro de San Pedro, o acceso ao centro  pódese facer pola rúa de Home Santo dende o cruce de Concheiros con Avda de Lugo ou pola Travesía de Pastoriza dende a rúa de Pastoriza.

O alumnado de 1º e 2º irá para a aula onde estaran ás persoas titoras.

O alumnado de 3º, 4º 5º e 6º formará filas no recibidor e logo serán acompañados á aula polas persoas titoras.

Antes de que remate este mes teremos  as reunións de titorías  de princio de curso  que esperamos poida ser presencial.

Queremos manter tamén o  protocolo COVID  O alumnado ten que traer as máscaras precisas para facer os cambios ao longo da xornada lectiva. As máscars serán de uso obrigatorio para o alumando de 6 e maís anos en todas as estancias do centro.

Para o alumnado menor de 6 anos é recomendable o uso en todas as estancias e obrigatorio nos desprazamentos e nos espazos de uso común

Nos primeiros días o alumnado levará información máis detallada do  protocolo, documentación que tedes que devolver cuberta ao centro , listaxes de material preciso e dende a ANPA  todo o relacionado coas actividades extraescolares.

No documento adxunto tedes a información das persoas titoras de cada grupo.

Saúdos afectuosos.

A Equipa Directiva