DÍA INTERNACIONAL DA POESÍA 2022

O Día Mundial da Poesía foi declarado pola UNESCO en 1999 co obxectivo de apoiar a diversidade lingüística a través da expresión poética e fomentar a visibilización daquelas linguas que se atopan en perigo.

Este ano, a Real Academia Galega, homenaxea a Bernardino Graña nas vésperas do Día da Poesía.

E a AELG, baixo o lema "Autoras pola paz e contra a violencia", convoca a toda a sociedade galega a celebrar este día a través de calquera forma de creación e divulgación literaria ou artística en galego

Nós tamén o conmemoraremos cun recital que nos ofrecerán os alumnos e alumnas de 6º curso así como a realización conxunta dun poema.

"Guerra é unha palabra cruel, e as palabras crueis nunca se deixan escribir con faltas de ortografía... (...) Cada palabra ten unha familia que a acolle, sexa como sexa.

A familia da palabra guerra é absurda"

Paula Carballeira

Pan con chocolate. A merenda de Gianni. (Xerais, 2021)