23 DE FEBREIRO DÍA DE ROSALÍA

O Día de Rosalía pasa a celebrarse o 23 de febreiro, auténtica data de nacemento da poeta.

Tras a aparición de nova documentación, aportada pola investigadora Sagrario Abelleira, que desvela a súa data real de nacemento, a Xunta de Galicia e as institucións vencelladas á autora decidiron cambiar a efeméride da poeta e así se recolle no Calendario do Libro e da Lectura, publicado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade.

Un ano máis compartimos co alumnado as propostas de diferentes organismos coas que intentamos achegarnos á vida e obra de Rosalía. Este ano, a Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega propón á cidadanía que agasalle cun libro en galego e cunha flor ás amizades e persoas queridas.

O lema deste 2022 é:"SementadePensamentos" e, Beatriz Maceda Abeleira, a escritora escollida para a redacción do Manifesto.

Eu son libre. Nada pode conter a marcha dos meus pensamentos, e eles son a lei que rexe o meu destino. Rosalía de Castro

#_rdc_2022      #SementadePensamentos